برنامه یاد بعضی نفرات
 
اول شهریور ماه و با همکاری خانه موسیقی
کنسرت پژوهشی تکنوازی تار با هنرمندی «قاسم رحیم‌زاده» اجرا می‌شود
موسیقی ما - کنسرت پژوهشی تک‌نوازی تار با هنرمندی «قاسم رحیم زاده» با همکاری خانه‌ی موسیقی اول شهریور ماه در سالن استاد جلیل شهناز خانه هنرمندان برگزار می‌شود. رحیم زاده در این کنسرت قرار است در دوبخش به تکنوازی تار و بداهه نوازی در دستگاه های مختلف می پردازد.

قاسم رحیم زاده ایلخچی متولد 1362 کارشناس ارشد موسیقی ایرانی، فعالیت هنری خود را با سازتنبور از سال 1369 آغاز کرد؛ از سال 76  فعالیت حرفه‌ای خود را با نوازندگی تار نزد سعید ثروین به مدت 3 سال ادامه داد و از سال 80 با راه‌یابی به دانشگاه از محضر اساتیدی چون محمدعلی کیانی نژاد (گروه نوازی) ، داریوش پیرنیاکان (ردیف میرزا حسینقلی و دوره‌ی عالی شهنازی)، داریوش طلایی (ردیف میرزا عبدالله)، هوشنگ ظریف (قطعات وزیری و قدیمی)، مجید کیانی و محمدرضا لطفی بهره جست.

کسب مقام اول نوازندگی تار در هفدهمین جشنواره موسیقی فجر،عضویت در گروه جوان به سرپرستی محمدعلی کیانی نژاد ( گروه برگزیده کشوردر سال 83)، عضویت در گروه شهنازی به سرپرستی داریوش پیرنیاکان و اجرای کنسرت‌های متعدد تحت عنوان تکنوازی و گروه نوازی در تالارهای معتبر داخل و خارج از کشور از جمله فعالیت‌های قاسم رحیم زاده محسوب می شود.

این کنسرت  قرار است روز پنجشنبه 1 شهریور ماه ساعت 18:30در سالن استاد جلیل شهناز خانه هنرمندان واقع در خیابان طالقانی خیابان شهید موسوی (فرصت) برگزار می شود. علاقمندان برای تهیه بلیت این کنسرت می توانند به سایت تیوال به نشانی www.tiwall.com مراجعه کنند.
تاریخ انتشار : دوشنبه 22 مرداد 1397 - 00:41

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود کنسرت پژوهشی تکنوازی تار با هنرمندی «قاسم رحیم‌زاده» اجرا می‌شود | موسیقی ما