برنامه یاد بعضی نفرات
 
با اجرای چهار قطعه‌ی ساز و آواز
سیامک آقایی «یورش» را در تالار اندیشه روی صحنه برد
موسیقی ما - کنسرت «یورش» با آهنگسازی و سرپرستی سیامک آقایی 8 و 9 شهریور در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار شد.

این برنامه با قطعه «پیشواز» آغاز شد و در ادامه با همراهی دیگر سازها قطعه «مناجات‌نامه» نواخته شد. سپس ساز و آواز با همراهی سنتور اجرا شد. بعد از آن سیامک آقایی و گروه کوشه  قطعه «باز عشق» را با تنظیمی جدید برای ارکستر ایرانی نواختند. بعد از این قطعه پر انرژی ، ساز و آواز دیگری اجرا شد، این بار با همراهی تار، بعد از این تصنیف پر انرژی «هاله مهتاب» نواخته شد و دوباره ساز و آوازی دیگر و بعد از ساز و آواز قطعه بدون کلام و پرشور «ما به ناگاه روزی...» اجرا شد. 

بخش پایانی اجرا با یک ساز و آواز این بار با کمانچه و کمانچه آلتو آغاز و در پایان ساز و آواز قطعه «یورش» اجرا شد که با استقبال مخاطبان همراه بود؛ قطعه‌ای پر جنب و جوش که با موضوعی اجتماعی و  مرتبط با شرایط امروز ساخته و پرداخته شده بود.

نکته‌ی شاخص این برنامه اجرای 4 ساز و آواز بود و فرمی از موسیقی ایرانی که در اجراهای موسیقی ایرانی چندان خبری از آن نیست. همچنین حضور هنرمندان جوان از نکات شاخص این اجرا بود. اغلب هنرمندانی که در این برنامه سیامک آقایی را همراهی کردند، نوازندگان جوانی بودند که تجربیات اولشان را در عرصه اجرا پشت سر می‌گذارند. سیامک آقایی در نظر دارد مشابه تور «باز عشق» این برنامه را هم در شهرهای مختلف ایران روی صحنه ببرد.

از چهره‌های حاظر در این اجرا می‌توان به محمدرضا درویشی، هومان اسعدی، مینا افتاده رویا حلاج، ارژنگ سیفی‌زاده، اصغر عربشاهی و کامران منتظری اشاره کرد.

در این برنامه دانیال معمارنژاد (خواننده)، شروین مهاجر (کمانچه)، مهرزاد اعظمی‌کیا (کمانچه آلتو)، میثم ملکی (تار)، پیام جوانی (تارباس)، نیما جوزی (نی) و همایون جهانشاهی (تنبک) ،  سیامک آقایی  را همراهی کردند.
تاریخ انتشار : شنبه 10 شهریور 1397 - 12:50

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود سیامک آقایی «یورش» را در تالار اندیشه روی صحنه برد | موسیقی ما