برنامه یاد بعضی نفرات
 
"چتر خیس" یک رکورد 10 ساله را زد / حرف‌های حامد همایون در برنامه "فرمول یک"
موسیقی ما - به نقل از روابط عمومی "فرمول یک"، نظرسنجی این قسمت مربوط به انتخاب خواننده موفق‌تر از بین حامد همایون و بهنام بانی بود که مهمان برنامه این‌چنین درباره آن واکنش نشان داد: بهنام صمیمی‌ترین دوست من در عرصه موسیقی است و خیلی دوستش دارم. او مثل برادر کوچک‌ترم است و خودم به او رأی می‌دهم. سه هفته پیش هم کنسرتش بودم.

وی افزود: کوچک‌ترم از آنم که درباره موسیقی اظهارنظر جدی کنم. موسیقی سلیقه‌ای است. خیلی‌ها به من لطف داشتند و از وقتی که تیم ما شکل گرفت اتفاقات عجیب‌وغریبی افتاد.

من و بهنام بانی در زیرزمین با هم ملودی می‌ساختیم

همایون که اولین بار صدای او با تیتراژ همین برنامه از تلویزیون پخش شد، دراین‌باره گفت: زمانی که "فرمول یک" را خواندم "به چشمات قسم" و... بیرون آمده و مورد استقبال قرار گرفته بود. آن زمان در استودیویی که در زیرزمین بود من و بهنام با هم کار می‌کردیم و ملودی می‌ساختیم و می‌فروختیم که زندگی‌مان بگذرد. من تازه از کارم و آموزشگاهی که تدریس می‌کردم استعفا داده و بیرون آمده بودم و با ورود به تهران دنبال اهدافم بودم. ما سختی‌های زیادی کشیدیم.

این خواننده یادآور شد: هرکس دیگری هم که در این نظرسنجی بود به او رأی می‌دادم چون زشت است که آدم از خودش تعریف کند. من صدای بهنام را خیلی دوست دارم و او یکی از عجیب‌ترین خواننده‌هایی است که دیده‌ام.

وی با اشاره به آهنگ‌هایی که برای محرم خوانده، تأکید کرد: حرف زدن درباره این آهنگ‌ها حالم را دگرگون می‌کند چون همه آهنگ‌های محرمی ما اتفاق بوده است. یک جورهایی من و آقای برادران و محسن رجب پور برادر شده‌ایم. یک موقع برادری خونی است و یک موقع جونی. ما یک جورهایی با هم زندگی می‌کنیم و حتی با هم باشگاه می‌رویم. من به این حجم استقبال از چتر خیس فکر نمی‌کردم. آقای رجب پور هم فکر نمی‌کرد این کار یک رکورد 10 ساله را بزند.

ملودی و فاینال وکال "هیهات" در 10 دقیقه ساخته شد

همایون ادامه داد: درباره قطعه "هیهات" آقای رجب پور گفت من نذری دارم. من هم مثل شما سید هستم و از بچگی دوست داشتم کاری دراین‌باره بخوانم اما رویم نمی‌شد. من پدر و مادر مذهبی دارم و از کودکی در این دستگاه بزرگ شدم. مادرم همیشه می‌گفت دلت نمی‌خواهد میکروفن دست بگیری و برای امام حسین بخوانی؟ من هم به موسیقی کلاسیک و پاپ علاقه داشتم. یک روز آقای رجب پور به من زنگ زد و گفت به استودیو بیا. در 10 دقیقه ملودی و فاینال وکال هیهات ساخته شد، حالی دست داد و فردای آن روز موسیقی هم تنظیم شد و پس‌فردا کار بیرون آمد. این برای ما یک نذر هر ساله شد.

این خواننده که در سال جاری حضور کمرنگ‌تری در عرصه موسیقی داشته در این خصوص به ضیا گفت: امسال اجراهای ما کمتر شد و مشغول استراحت بودم. میکس و مستر این کار هم ساعت چهار صبح تمام شد و حالا با افتخار آن را به مردم تقدیم می‌کنیم.

رونمایی از قطعه "معجزه" در "فرمول یک"

در ادامه از قطعه جدید حامد همایون به نام "معجزه" در "فرمول یک" رونمایی شد و سپس همایون اظهار کرد: امیدوارم این کار مقبول درگاه الهی و مردم هم قرار بگیرد. تمام عالم برای امام حسین (ع) است.

سه سال گذشته و کسی نتوانسته با "چتر خیس" رقابت کند

این خواننده درباره موفقیت و ستاره شدن در سال 95 بیان کرد: خوشبختانه آن اتفاقی که باید برای من افتاد. وقتی چهره جدیدی وارد موسیقی می‌شود که بازار خالی است. درباره "چتر خیس" نه‌تنها کسی دیگر بلکه خود من هم شاید نتوانم مثل آن را تولید کنم. چنانچه سه سال گذشته و ترکی با آن رقابت نکرده است.

مخاطبم کم نشده؛ هر ترکی بیرون داده‌ام جزو پنج ترک برتر ماه شده

همایون با اشاره به اینکه مردم را در جامعه از نزدیک می‌بینم. از پشت صحنه همین برنامه شما گرفته تا فرودگاه و... این گفته ضیاء که استقبال از آهنگ‌هایش کم شده را رد و تأکید کرد: هنوز که هنوز است هر ترکی که ما داده‌ایم جزو پنج ترک برتر ماه شده است.

شوخی قشنگ است اما صحبت‌های ناجوانمردانه درست نیست

وی درباره حواشی فضای مجازی گفت: در فضای مجازی تا اتفاق خوبی برای کسی می‌افتد با رگبار ترورش می‌کنند. آقای رجب پور از اول به من گفت حامد هشت ماه دیگر این‌طوری می‌شود و من باید روی خودم کار می‌کردم. شوخی قشنگ است اما صحبت‌های ناجوانمردانه درست نیست.

این خواننده درباره پاپیولار بودن آثارش افزود: موسیقی برای مردم است و مردم آن را زمزمه می‌کنند. اگر قرار باشد ما موسیقی تولید کنیم که ویژگی‌های فنی آن فقط برای برخی موزیسین‌ها قابل فهم باشد که چنین آثاری از قبل بوده و از آن غنی شده‌ایم. ما به موسیقی مردمی احتیاج داریم با شعر تازه و شاعری که گرچه سواد دارد اما با شیوه جدیدی شعر گفته است.

وی اضافه کرد: به خدا مردم ما خیلی خوبند. ما از روز اول با هم قسم خوردیم دروغ نگوییم و صداقت داشته باشیم. مردم خیلی به ما لطف دارند و خستگی را از تن ما بیرون می‌کنند.

همایون در پاسخ به این سؤال ضیا که فکر می‌کنی تا چند سال دیگر می‌فروشی، گفت: دوستی‌های خوب و موفقیت‌های خوب لطف خدا است. موفقیت از روابط خوب درست می‌شود. من کسی هستم که برای من برنامه‌ریزی ‌شده است و من می‌دانم قرار است فردا و فرداها کجا باشم و چه برنامه‌ای دارم. درباره امسال هم خواسته آقای رجب پور این بود که من قدری عقب بکشم. چون حجم دیده شدنم خیلی زیاد و ممکن بود اتفاق عکسی بیفتد. مردم مرا در این نقطه گذاشته‌اند و اگر 10 نفرشان هم دری‌وری بگویند اتفاقی نمی‌افتد. باید دلم را بزرگ کنم.

ضیاء در ادامه سؤالات تخصصی در حوزه موسیقی را از همایون پرسید و او به تک‌تک آن‌ها پاسخ صحیح داد.

این خواننده سپس خطاب به مخاطبان تصریح کرد: مردم عزیز مطمئن باشید هیچ کسی بدون اینکه خدا نگاهش کند اتفاقی برایش نمی‌افتد پس هوای کسانی که خدا به آن‌ها نگاه کرده‌اند داشته باشید چون دلشان نازک است. شاید بعضی‌ها مثل من محسن رجب پوری نداشته باشند که کمرشان را بگیرد و نگذارد خم شود و دلشان بشکند.

خواننده‌های محبوب همایون

وی در پاسخ به اینکه بهترین خواننده ایران را چه کسی می‌داند، گفت: در موسیقی پاپ نمی‌توانم یک نفر را نام ببرم، اما چند نفر را می‌گویم. در پاپ کلاسیک حمید حامی و نیما مسیحا و در پاپ سنتی دکتر محمد اصفهانی با اختلاف عجیبی خواننده خاصی هستند.

همایون همچنین دراین‌باره که در ماشین به موسیقی چه کسی گوش می‌دهد، افزود: در ماشین رادیو گوش می‌دهم. چون در استودیو مدام با موسیقی طرف هستم. البته اگر بخواهم حالم را خوب کنم موسیقی سنتی گوش می‌دهم.

این خواننده در پایان گفت: شما صمیمی و دوست‌داشتنی هستید و خوشحالم که توانستم حال خوبی را با تیتراژ این برنامه قشنگ به مردم منتقل کنم. امیدوارم همیشه چنین فضایی باشد و حرف دل هنرمندان در برنامه‌ها شنیده شود.

"فرمول یک" با اجرا و تهیه‌کنندگی سید علی ضیاء شنبه تا چهارشنبه حوالی ساعت 17:30 از شبکه یک سیما روی آنتن می‌رود.

منبع: 
هنرآنلاین
تاریخ انتشار : دوشنبه 26 شهریور 1397 - 01:57

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود "چتر خیس" یک رکورد 10 ساله را زد / حرف‌های حامد همایون در برنامه "فرمول یک" | موسیقی ما