برنامه یاد بعضی نفرات
 
بعد از ایام محرم و صفر
«سودابه سالم» رپرتوار جدیدش را با هشتاد نفر روی صحنه می‌برد
موسیقی ما - «سودابه سالم» سرپرست گروه کودکان ایران زمین، قرار است بعد از ایام محرم و صفر کنسرتی را در تهران برای کودکان برگزار کند.
 
سودابه سالم که سال‌ها است در زمینه موسیقی کودک فعالیت می‌کند، می‌گوید این روزها در تدارک و برنامه‌ریزی برای برگزاری یک کنسرت جدید هستیم که در چند بخش و به شیوه‌های گوناگونی برگزار خواهد شد.
 
این کنسرت شامل پنج بخش پرفورمنس، خواندن، نواختن ساز، نمایش و حرکت است. رپرتوار این اجرا جدید خواهد بود و حدود 80 نفر -از کودک چهار ساله تا نوجوان 12 ساله- روی صحنه می‌روند. گروه مربیان نیز در این کنسرت همراه کودکان خواهند بود و قرار است دو قطعه از کارهای سودابه سالم در این برنامه اجرا شود. بخش دیگر این کنسرت هم به اجرای ترانه‌های قدیمی کودکان اختصاص دارد.
 
سودابه سالم در حال حاضر شاخص ترین چهره فعال در موسیقی کودک به شمار می رود که بنای آموزش موسیقی به کودکان ایران زمین را نه الگوهای غربی، بلکه استفاده از عناصر موسیقی بومی گذاشته است. او بر خلاف مربیان امروز كه بر آموزش موسیقی با تكیه بر نت تاكید دارند ،  سعی می‌كند ابتدا گوش كودك را برای شنیدن موسیقی آماده كند و پس از آن به آموزش بپردازد. اهمیت این نوع آموزش موسیقی به كودكان برای سودابه سالم تا حدی است كه ‌هر از گاهی نوازندگانی را جهت مربی‌گری موسیقی به كودكان آموزش می‌دهد.
منبع: 
موسیقی ما
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 مهر 1397 - 14:34

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «سودابه سالم» رپرتوار جدیدش را با هشتاد نفر روی صحنه می‌برد | موسیقی ما