برنامه یاد بعضی نفرات
 
با ضبط یک ویدئو کلیپ در پشت‌بامی در میدان هروی تهران
موسیقی گروه «تندر» برای فیلمی آمریکایی درباره ایران اجرا شد
موسیقی ما - گروه «تندر» به سرپرستی اردوان انزابی‌پور، یکی از قطعاتش را برای فیلم Dangerous Beauty به کارگردانی آرماندو زونیگا که در حال ساخته شدن درباره ایران است، اجرا کرد.
 
گروه «تندر» به‌عنوان یک گروه راک ایرانی که هم به زبان انگلیسی و هم فارسی موزیک تولید می‌کند، با ساخته شدن کلیپی از طرف عوامل فیلم برای قطعه Bootlicker با آنها در این پروژه همکاری کرده است.
 
Dangerous Beauty یک پروژه هنری است که در شیکاگو آغاز شد و هدفش نشان دادن بخش زیبا و مثبت کشورهای ناشناخته است که ایران اولین کشور مورد نظر آنها بوده و قرار است درباره کشورهای دیگر هم ادامه داشته باشد. آنها در این پروژه به جنبه‌های دیده و کلیشه نشده‌ی کشورهایی که در رسانه‌های غربی درست معرفی نشده‌اند می‌پردازند.
 
اردوان انزابی‌پور درباره این همکاری به «موسیقی ما» می‌گوید: «عوامل فیلم، از طریق یکی از دوستان با من صحبت کردند و گفتند اصولاً در این منطقه انتظار شنیدن یک موسیقی هارد راک وجود ندارد و می‌خواهیم یکی از قطعات انگلیسی شما را به شکل ویدئو کلیپ در این پروژه قرار دهیم.»
 
انزابی‌پور که قطعه Bootlicker (چاپلوس) را برای این همکاری انتخاب کرده می‌گوید: «فیلم‌برداری این قطعه در تهران و روی پشت‌بامی در میدان هروی انجام شد که بسیار حرفه‌ای صورت گرفت. آنها از روش‌های جالبی استفاده می‌کردند که تفاوت زیادی با آن شکل کلیپ‌سازی که شخصاً این‌جا دیده بودم داشت.»
 
این پروژه از طریق موسیقی، عکاسی و فیلم، قسمتی از کشورهایی را به تصویر می‌کشد که این بخش، هیچ ارتباطی با سیاست ندارد؛ بلکه در مورد مکان‌های شگفت‌انگیز و افرادی است که تغییرات مثبتی دارند. البته Dangerous Beauty صرفاً به صورت فیلم منتشر نمی‌شود و به شکل عکس در یک نمایشگاه هم در معرض عموم قرار می‌گیرد و کار چه صوتی باشد و چه تصویری، کنار آن قرار می‌گیرد. انتظار می‌رود این پروژه تا ماه ژانویه به اتمام برسد.
 
سرپرست گروه «تندر» می‌گوید این روزها مشغول ضبط سومین آلبوم خود هستند و در همین ماه (مهر) ضبط آن تمام می‌شود. علاوه بر آن، در تدارک کنسرتی هستند که بعد از محرم و صفر برگزار خواهد شد.
منبع: 
اختصاصی موسیقی ما
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 مهر 1397 - 19:33

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود موسیقی گروه «تندر» برای فیلمی آمریکایی درباره ایران اجرا شد | موسیقی ما