برنامه یاد بعضی نفرات
 
برای چهارمین دوره متوالی
جشنواره سرودهای حماسی و آواهای انقلابی فراخوان داد
موسیقی ما - دبیرخانه جشنواره سرودهای حماسی و آواهای انقلابی با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری در باب اهمیت سرود و جریان‌سازی لازم در این حوزه و تاثیرگذاری آن بر نسل جوان، برای چهارمین دوره متوالی فراخوان داد. این جشنواره که به همت سازمان بسیج هنرمندان کشور برگزار می‌شود با هدف تغییر در موازنه‌های عرصه سرود و موسیقی مبتنی بر تحقق منویات مقام معظم رهبری در حمایت از تولید سرودهای انقلابی و بستر‌سازی و باز کردن دریچه‌های تازه در رویکرد هنر سرود و موسیقی و ارتقاء هنر موسیقی به سمت معنا و هدفهای متعالی آغاز به کار کرده است.

محورهای موضوعی این جشنواره عبارتند از: تولید ملی و حمایت از کالای ایرانی، اردوهای جهادی، بصیرت و میثاق امت با ولایت، مقابله با استعمار و استکبار جهانی و احیای هویت ایرانی-اسلامی، بسیج، ارزشها و آرمانهای انقلاب اسلامی، شهدای انقلاب اسلامی، ترور، دفاع مقدس، منا و مدافع حرم، استکبار ستیزی، انتفاضه فلسطین و جهانی‌سازی دفاع از آرمان فلسطین، اقتدار جهانی و امنیت ملی، الگوی پیشرفت ایرانی-اسلامی و فرهنگ مقاومت و دفاع مقدس، سبک زندگی ایرانی-اسلامی و نقش مادران و همسران در هشت سال دفاع مقدس و دفاع از حرم و تداوم مقاومت و مبارزه با استکبار و موضوعاتی دیگر که به تفکیک در متن فراخوان که در سایت آوای بیداری قرار دارد ذکر شده است.
 
علاقمندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند جهت انجام فرایند ثبت نام و ارسال آثار صرفا به سایت آوای بیداری به آدرس avayebidari.ir مراجعه و برای کسب اطلاعات بیشتر با دفتر دبیرخانه جشنواره به شماره ۸۸۴۹۱۴۳۸-۰۲۱ تماس حاصل نمایند.
 
آخرین مهلت ثبت نام و تکمیل فرم مربوطه و ارسال آثار تاریخ ۹۷/۹/۵ - بارگذاری آثار ارسالی و دریافت آراء مردمی در تاریخ ۹۷/۹/۵ تا ۹۷/۱۰/۵، اعلام نتایج مرحله اول و شروع آرای مردمی آثار منتخب مرحله دوم ۹۷/۱۰/۶ تا ۹۷/۱۰/۲۷ و برگزاری مرحله نهایی جشنواره از تاریخ ۹۷/۱۰/۲۵ تا ۹۷/۱۰/۲۸ خواهد بود.
 
داوری مرحله نهایی جشنواره به دو شیوه بر اساس آرای مردمی و هیات داوران بوده و از برگزیدگان جشنواره طی مراسم اختتامیه تجلیل خواهد شد.
تاریخ انتشار : دوشنبه 23 مهر 1397 - 12:46

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود جشنواره سرودهای حماسی و آواهای انقلابی فراخوان داد | موسیقی ما