برنامه یاد بعضی نفرات
 
روز جمعه 18 آبان
کاوه آفاق با اجرای قطعات جدید روی صحنه می‌رود
موسیقی ما - کاوه آفاق بعد از انتشار دومین آلبومش با نام «شال»، تازه‌ترین کنسرتش را با اجرای قطعات شنیده نشده از سومین آلبومش، این‌بار در سالن میلاد نمایشگاه تهران روی صحنه می‌برد.
 
آخرین اجرای آفاق مربوط به تیر ماه سال جاری است که دو هفته پس از انتشار آلبوم «شال» در برج میلاد تهران روی صحنه رفت؛ اما به دلیل مشکلاتی که به لحاظ صدابرداری در آن سالن برایش پیش آمد، در گفت‌وگویی که با سایت «موسیقی ما» داشت اعلام کرد که دیگر در برج میلاد کنسرت برگزار نمی‌کند.
 
حالا او قرار است روز جمعه 18 آبان ماه، طی دو سانس 19:30 و 22 در سالن میلاد نمایشگاه، دومین کنسرتش را بعد از انتشار آلبوم «شال» برگزار کند و به این ترتیب علاوه بر اجرای قطعات این آلبوم، گزیده قطعات آلبوم‌های «با قرص‌ها می‌رقصد»، «استرس» و همچنین قطعاتی از آلبوم بعدی یا سومین آلبوم خود را هم اجرا کند.
 
ساسان کرمانی، مجید محسنی، آرمان مهربان (رهبر ارکستر و نوازنده کیبورد)، پیام زمانی (درامز)، آندره خاچیکیان (گیتار الکتریک)، مهرداد حامدی (گیتارباس)، آرمان تبریزیان و شهاب آفاقی (گیتارالکتریک)، آفاق را در این کنسرت همراهی می‌کنند.
 
بلیت‌فروشی این کنسرت از ساعت 12 امروز پنجشنبه (26 مهر) در سایت «ایران کنسرت» آغاز شده و رنج قیمت بلیت‌ها بین 40 تا 190 هزار تومان مشخص شده است.
منبع: 
اختصاصی موسیقی ما
تاریخ انتشار : پنجشنبه 26 مهر 1397 - 15:06

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود کاوه آفاق با اجرای قطعات جدید روی صحنه می‌رود | موسیقی ما