برنامه یاد بعضی نفرات
 
در آخرین کنسرت این ارکستر به رهبری «شهرداد روحانی»
«ارسلان کامکار» بعد از مدت‌ها ارکستر سمفونیک تهران را همراهی می‌کند
موسیقی ما - ارکستر سمفونیک تهران به رهبری «شهرداد روحانی»، 23 آبان نخستین کنسرت خود در فصل جاری را در حالی روی صحنه می‌برد که «ارسلان کامکار» نوازنده و آهنگساز برجسته‌ی موسیقی ایران بعد از مدت‌ها بار دیگر این ارکستر را به عنوانِ تک‌نواز عود در قطعه‌ی «کنسرتو عود» از ساخته‌های خودش همراهی می‌کند. همچنین قرار است  بار دیگر «نی‌نوا» اثر «حسین علیزاده» با تک‌نوازی نی «پاشا هنجنی» اجرا شود.

«سایه روشن برای کنترباس و ارکستر» از ساخته‌های «مهدی کلانتری» و  «مرثیه ای برای یک درد ممتد» از ساخته‌های «علی بیرنگ» با سولیستی ویولون «پدرام فریوسفی» از دیگر قطعات اجرا شده در این برنامه است؛ همچنین فانتزی اورتور پل با آهنگسازی «مهران روحانی» نیز اجرا می‌شود.

ارکستر سمفونیک تهران ۱۵ شهریورماه نیز اثر ماندگار «نی نوا» به آهنگسازی حسین علیزاده را در تالار وحدت برگزار کرد. در این کنسرت شهرداد روحانی به عنوان رهبر و پدرام فریوسفی به عنوان سولیست ویولن حضور داشتند.

این در حالی بود که اورتور «پل» به آهنگسازی مهران روحانی، قسمت اول سوئیت سمفونی «زندگی» به آهنگساز عباس علوی و حسین کاج، کنسرتو برای گیتار و ارکستر به آهنگسازی امیر محمودی با سولیست گیتار اشکان عقبایی، «مرثیه برای ویولن و ارکستر» اثر علی بیرنگ با سولیستی ویولن پدرام فریوسفی و اجرای آثار دیگری از آهنگسازان ایرانی بخش های دیگر این کنسرت را تشکیل می‌دادند.
تاریخ انتشار : جمعه 27 مهر 1397 - 14:02

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «ارسلان کامکار» بعد از مدت‌ها ارکستر سمفونیک تهران را همراهی می‌کند | موسیقی ما