برنامه یاد بعضی نفرات
 
25 آبان در خانه موزه بتهوون و با نامِ «بادهای پراکنده»
نخستین آلبوم مستقل «صبا علیزاده» رونمایی می‌شود
موسیقی ما - آلبوم «یادهای پراکنده» به آهنگسازی «صبا علیزاده» 25 آبان ماه در خانه موزه بتهوون رونمایی می‌شود. این آلبوم در فضای موسیقی الکترونیک و الکترو-آکوستیک ساخته شده و شامل ده قطعه است که هریک روایت‌گر داستانی متفاوت خواهند بود. «خونین شهر»، «رویا»، «رنگ‌ها مرا در تهران بافتند»، «من رو یادت موند؟»، «مرثیه‌ای برای آب»، «خاطرات پراکنده»، «بن بست لادن»، «تب»،«سلام بر خاک» و «سیال» قطعات اولین آلبوم مستقل صبا علیزاده را تشکیل می‌دهند.

صبا علیزاده پیرامون محور شکل‌گیری آلبوم «یادهای پراکنده» می‌گوید:« قطعات این آلبوم تابلوهای متمایزی هستند که یک نقاش مشترک دارند. بنابراین اگرچه سازبندی‌، رنگ‌بندی و قاب‌بندی آنها متفاوت است اما روحیه کلی کار یکسان است.» خبر رونمایی آلبوم «یادهای پراکنده» در حالی منتشر می‌شود که ویدیوی قطعه «بن‌بست لادن» ساخته بهزاد شهروان، امروز در اختیار رسانه‌های رسمی کشور قرار گرفت.

لازم به ذکر است آیین رونمایی آلبوم «یادهای پراکنده» که از سوی «کارگاه نوفه» منتشر شده و پخس آن برعهده موسسه «نشر و پخش جوان» است، روز جمعه 25 آبان‌ ماه، ساعت 18 تا 21 در خانه موزه بتهوون به آدرس کریم‌خان زند، خیابان میرزای شیرازی، شماره 69 (نبش کوچه یازدهم) برگزار خواهد شد و ورود برای عموم علاقمندان آزاد است.
منبع: 
سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : یکشنبه 20 آبان 1397 - 12:48

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود نخستین آلبوم مستقل «صبا علیزاده» رونمایی می‌شود | موسیقی ما