برنامه یاد بعضی نفرات
 
توضیحات خواننده «شوخیه مگه» درباره حواشی این چند ماه
حمید هیراد: من را در رینگ بوکس گذاشته بودند و دائم به من ضربه می‌زدند
موسیقی ما - حمید هیراد با حضور در برنامه «حالا خورشید» با اجرای رضا رشیدپور برای نخستین بار توضیحاتی را ارائه داد.

به گزارش «موسیقی ما»، حمید هیراد در بخشی از صحبت‌های خود گفت: «این روزها واقعاً دلیل این همه حاشیه را نمی‌دانم زیرا خود من هم از حاشیه خوشم نمی‌آید و طرفداران عزیز هم می‌دانند که من به هیچ عنوان دنبال حاشیه نیستم و شخصیت آرامی دارم. شغل من و شما به شکلی است که شما در بعد رسانه و تصویر و من در بعد موسیقی و شنیدار با چنین شرایطی مواجه هستیم و زیاد بودن ماجرای عرضه و تقاضا باعث بروز چنین مشکلاتی می‌شود.»

وی ادامه داد: «در همه جا پیچیده شد که من ترانه یک فردی را خواندم، در صورتی که این بخشی از ترانه بود یعنی همان تک بیت خوانده شد. به عبارتی در همان چهار تا پنج قطعه ای که پخش شد همین اتفاق افتاد، یعنی یک تک بیت یا یک تک مصرع استفاده شده بود. می توان گفت که کلیت شعر به من مربوط بود، ببینید خیلی ها می گفتند که من شعر و ترانه می نویسم اما من باید بگویم که من نه شاعرم و نه ترانه نویس؛ من فقط دلنوشته هایم را به مضمون شعر در می آورم و دوست دارم حسی که در درون قلبم به وجود می آید به مردم عزیزم ارائه دهم. وقتی شما می خواهید آلبومی را ارائه بدهید تمامی اشعار باید با نام شاعر، مجوز رسمی، کتبی و حقوق مادی و معنوی شاعر ذکر شود. از سوی دیگر نوع کارکرد من در اشعار تغییر وزن های مختلف با استفاده از اشعار شاعران مختلف است. یعنی ممکن است در یک اثر، شعری از یک شاعر معاصر همراه با شعری از یک شاعر کلاسیک همچون حضرت مولانا باشد و حالا اگر اسمی از من برده شده به عنوان دستوری بوده که باید انجام می دادم.»

* کنسرت شیراز

هیراد درباره ویدئوی منتشر شده درباره اجرای پلی بم در کنسرت شیرازنیز گفت: « این پلی بک فقط به بخشی از یک آهنگ از یک ترک اختصاص داشت. این را هم در نظر داشته باشید که به طور کلی هدف من از برگزاری کنسرت این است که بتوانم واکنش مردم درباره قطعات تولید شده ای را که مورد استقبال قرار می گیرد از نزدیک ببینم، این موضوع مهم است. من در کنسرت شیراز هم چنین حسی داشتم و دوست داشتم شرایط به گونه ای باشد که بتوانم حس مخاطبانم را دریافت کنم اما قبل از اجرای برنامه با کسالت شدیدی مواجه شدم، به همین منظور برای خوانش قطعه «یار» که هم قطعه ای شاد و هم دارای اوج بالایی است مجبور شدم تا یک لاینی را به عنوان «بک وکال» روی اجرای خودم بگذارم که بتواند به من کمک کند. حال از شانس بد من آهنگ تمام شد اما همچنان این صدا روی بلندگوهای سالن پخش شد. این در حالی است که من با توجه به اینکه در گوشی خودم آهنگ تمام شده بود روی مردم تعظیم کردم اما بعد دیدم آهنگ همچنان در بلندگوها پخش می شود. من از اول فروردین ماه سال جاری تا قبل از ماه محرم بیش از ۹۵ نوبت کنسرت ۲ نوبته برگزار کردم و شما خودتان می دانید که خواندن کار ساده ای نیست ولی من فقط به علت کسالت بسیار شدیدی که در کنسرت شیراز داشتم برای خوانش بخشی از یک قطعه این کار را انجام دادم که شانس بد من این اتفاق افتاد. ماجرا به سمتی کشیده شد که من اصلا به معذرت خواهی نرسیدم. چون من را در رینگ بوکس گذاشته بودند و دائم به من ضربه می‌زدند و این ضربه ها به حدی بود که من می خواستم بگویم اجازه بدهید بیایم حرف هایم را بزنم و بعد دوباره من را بزنید که متاسفانه این اتفاق نیفتاد.»

هیراد افزود: «در این شرایط ماجرا به سمتی کشیده شد که من اصلا به معذرت خواهی نرسیدم. چون من را در رینگ بوکس گذاشته بودند و دائم به من ضربه می زدند و این ضربه ها به حدی بود که من می خواستم بگویم اجازه بدهید بیایم حرف هایم را بزنم و بعد دوباره من را بزنید که متاسفانه این اتفاق نیفتاد. من واقعا ترسیدم و نمی دانستم باید چه بگویم.»
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : شنبه 19 آبان 1397 - 13:04

دیدگاه‌ها

شنبه 19 آبان 1397 - 20:53

شاید حرفهای ایشون تا حدی درست باشد ولی چرا پس از پخش فیلم پلی بک نه تنها عذرخواهی نکردن بلکه با گذاشتن فیلم دیگری در صفحه خودشون ادعا کردن که فیلم اول دستکاری شده بوده. حالا خودشون اعتراف کردن. به گمونم مظلوم نمایی میکنن.

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود حمید هیراد: من را در رینگ بوکس گذاشته بودند و دائم به من ضربه می‌زدند | موسیقی ما