برنامه یاد بعضی نفرات
 
شبی با موسیقی برزیل در فرهنگسرای نیاوران
موسیقی ما - به نقل از روابط عمومی بنیاد آفرینش‎های هنری نیاوران، با حضور سفیر برزیل در ایران، گروه موسیقی برزیلی "شورو لیوره" دوشنبه 21 آبان در فرهنگسرای نیاوران به روی صحنه می‎رود.

در این برنامه اعضای گروه "شورو لیوره" به اجرای موسیقی "شورو" می‎پردازند.  "شورو" سبکی در موسیقی برزیل است که سابقه‎ای بیش از 150 سال دارد. این سبک یکی از سبک‎های محبوب و نمادی از شخصیت ملی کشور برزیل است. این گونه موسیقی،  آمیزه‎ای از هارمونی‎های اروپایی، موسیقی روستایی برزیل، موسیقی محلی و تمپوی آفریقایی است.

اعضای گروه موسیقی "شورو لیوره" عبارتند از: رکودو باندولیم، نوازنده ماندولین، انریکه نتو، نوازنده گیتار هفت سیم، جورج کاستا، نوازنده گیتار شش سیم، مارسیو ماریینو، نوازنده کاواکینیو، والریو خاویر، نوازنده تمبورین. این گروه در نظر دارد علاوه بر اجرای قطعات معاصر کلاسیک، رپرتوار جدیدی را نیز اجرا کند.

کنسرت موسیقی "شورولیوره" از کشور برزیل دوشنبه 21 آبان ماه ساعت 20 در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران برگزار خواهد شد. حضور در این برنامه آزاد است و علاقه‌مندان باید به منظور هماهنگی و شرکت در این برنامه   با شماره تلفن 22752010 تماس بگیرند.

منبع: 
هنرآنلاین
تاریخ انتشار : یکشنبه 20 آبان 1397 - 00:40

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود شبی با موسیقی برزیل در فرهنگسرای نیاوران | موسیقی ما