برنامه یاد بعضی نفرات
 
محمد سریر: صداوسیما باید شبکه‌ای را به پخش آثار موسیقی اختصاص دهد
موسیقی ما - محمد سریر آهنگساز درباره وضعیت موسیقی در ایران گفت: موسیقی در وضعیت نامتعادلی قرار دارد، اما هنرمندان و مسئولان به کمک هم می‌توانند این مشکلات را برطرف کنند. زمانی که هنرمندان یا مسئولین به‌تنهایی بخواهند مشکلات را برطرف کنند هیچ‌وقت به نتیجه درستی نمی‌رسند.

عضو هیئت مدیره خانه موسیقی ادامه داد: موسیقی باید هر روز پیشرفت کند، زیرا هنری است که باید به‌روز باشد. البته نباید هر موسیقی به گوش مخاطبان برسد. در نتیجه هنرمندان وظیفه سنگینی بر دوش دارند.

این آهنگساز افزود: رسانه ملی نقش بسیار مهمی دارد و می‌تواند در مدت زمان کوتاهی فرهنگ‌سازی کند. صداوسیما باید کانالی را به پخش آثار موسیقی اختصاص دهد تا جوانان بیشتر با این هنر آشنا شوند.

سریر تأکید کرد: جوانان باید با آثار گذشتگان آشنا شوند تا پی ببرند موسیقی ایرانی بسیار غنی و پربار است. بسیاری از جوانان با گذشته موسیقی آشنا نیستند و فکر می‌کنند موسیقی ایرانی موسیقی‌های رایج امروزی است.

رئیس شورای عالی خانه هنرمندان در پایان گفت: همه ما می‌دانیم که پیشکسوتان دلگیر هستند و باید کاری کنیم تا دوباره به عرصه موسیقی بازگردند، زیرا جامعه هنری به وجود آن‌ها نیاز دارد.

منبع: 
هنرآنلاین
تاریخ انتشار : شنبه 26 آبان 1397 - 01:22

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود محمد سریر: صداوسیما باید شبکه‌ای را به پخش آثار موسیقی اختصاص دهد | موسیقی ما