برنامه یاد بعضی نفرات
 
همزمان با کنسرت ره عشق در تالار وحدت؛
آلبوم های «عاشقانه در باران» و «نیایش» رونمایی می شوند
موسیقی ما - آلبوم «عاشقانه در باران» اثر تازه ای از این موسسه است که مشتمل بر 21 قطعه موسیقایی با شعر و دکلمه بابک صدرنوری و آهنگسازی و نوازندگی پیانو بردیا صدرنوری است. «عاشقانه در باران»، «رنگین کمان عشق»،«تا بهاری دیگر»، «شاعرتر از همیشه»، «پنجره تنهایی»، «هفت سین»، «صدای فاصله ها»، «با این همه درد»، «سکوت و فریاد»، «باران که می بارد»، «آسمان شاعر شده است»، «وسعت خوشبختی»، «درآغوش باد»، «سفرهای بی انجام»، «خنده های تو»، «آرامش دریا»، «در انتظار مهتاب»، «حدیث دلتنگی»، «هوای تازه»، «بغض هزار ساله» و «انتظار بی پایان»عنوان قطعاتی هستند که در این آلبوم گنجانده شده است.
بر اساس این گزارش، آلبوم بی کلام «نیایش» نیز متشکل از 9 قطعه بی کلام با نام های «بیکران»،«خواستن»، «ابهام»، «سرگشتگی»، «عشق»، «رویا»، «نیایش»، «بهشت»،«سماع» که بردیا صدرنوری به عنوان آهنگساز و نوازنده پیانو در این اثر حضور داشته است.
ناصر ایزدی مدیر موسیقی، پرهام عرب طراح گرافیک، مهرناز کرمی مشاوره هنری، امید نیک بین ( استودیو شهر صدا) میکس مسترینگ، حسین حاجی بابایی عکاس هنرمندانی هستند که در این آلبوم به عنوان اعضای گروه اجرایی حضور دارند.
بردیا صدرنوری نوازنده پیانو و علیرضا چراغچی نوازنده ویولن ساعت 21:30 روز پنجشنبه اول آذر ماه تازه ترین کنسرت خود را در قالب یک اجرای دو نوازی پیانو و ویولن با عنوان «ره عشق» برگزار خواهند کرد. در این کنسرت، قطعاتی در دستگاه های ماهور، اصفهان و چهارگاه با اجرای آثاری از آهنگسازان صاحب نام موسیقی کشورمان از جمله پرویز یاحقی، حبیب الله بدیعی، همایون خرم، اسدالله ملک، انوشیروان روحانی و تعدادی دیگر به مخاطبان ارائه می شود.
منبع: 
خبرگزاری ایرنا
تاریخ انتشار : چهارشنبه 30 آبان 1397 - 00:57

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود آلبوم های «عاشقانه در باران» و «نیایش» رونمایی می شوند | موسیقی ما