برنامه یاد بعضی نفرات
 
در جلسه هم اندیشی مدیرعامل خانه موسیقی و مدیراداره فرهنگی شهرداری مطرح شد
حمایت اداره فرهنگی شهرداری تهران از رویداد های موسیقی
موسیقی ما - جلسه هم اندیشی خانه موسیقی، اداره فرهنگی شهرداری تهران و خانه موزه دکترمعین و استاد امیرجاهد با موضوع جشنواره موسیقی هنرجویی امیرجاهد، جشن سالانه خانه موسیقی و تفاهم نامه همکاری فی مابین خانه موسیقی ایران و اداره کل فرهنگی شهرداری تهران برگزار شد.

این جلسه با حضور حمیدرضا نوربخش (مدیرعامل خانه موسیقی)، دکتر ابوالفضل رفیع (مدیرکل اداره فرهنگی شهرداری تهران)، حمیدرضا عاطفی (مدیراجرایی خانه موسیقی)، دکتر جلالی(عضو کمیته هنری کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران)، مهدی سبحانی(مدیر خانه موزه دکتر معین و استاد امیرجاهد) و مهدی مساح بیدگلی(مدیرآموزش خانه موزه دکتر معین و استاد امیرجاهد ) انجام شد.

در این جلسه مدیرعامل خانه موسیقی ایران و مدیر موزه دکتر معین و استاد امیرجاهد ضمن تقدیر از دکتر رفیع در حمایت از برنامه ها و رویدادهای  موسیقی، بر همکاری بیشتر این مجموعه ها با اداره فرهنگی شهرداری تهران تاکید کردند، همچنین دکتر رفیع نیز درباره برنامه های اداره فرهنگی شهرداری تهران جهت حمایت از رویداد های فرهنگی هنری و بخصوص موسیقی نکاتی را مطرح کرد و در رابطه با حمایت از برنامه های موسیقی صحبت هایی ارائه کرد. 

در این جلسه با توافق دکتر رفیع مقرر شد اداره فرهنگی شهرداری تهران از  بخش هاى مربوط به شناخت و اعتلاي موسيقي مرتبط با شهر تهران در جشن سالیانه خانه موسیقی ایران  و همچنین برگزاری دومین جشنواره موسیقی امیرجاهد حمایت کند.
 
مهدی سبحانی،حمیدرضا عاطفی، دکتر جلالی و مهدی مساح بیدگلی نیز در این جلسه  ضمن تاکید بر نقش ارزنده مجموعه شهرداری تهران از برنامه های فرهنگی هنری آن را قدمی در جهت رشد و اعتلای موسیقی کشور دانسته از این همکاری های متقابل حمایت کردند.
تاریخ انتشار : جمعه 9 آذر 1397 - 12:47

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود حمایت اداره فرهنگی شهرداری تهران از رویداد های موسیقی | موسیقی ما