برنامه یاد بعضی نفرات
 
با آهنگسازی هومن مهدویان و خوانندگی وحید تاج
آلبوم «باغ بی‌باران» منتشر شد
  موسیقی ما - آلبوم موسیقی «باغ بی‌باران» به آهنگسازی «هومن مهدویان» و خوانندگی «وحید تاج» منتشر شد. این اثر روایتی‌ست صادقانه از آنچه بر ما می‌گذرد و شاید به تعبیری صادقانه‌تر، آنچه قرار است بر ما بگذرد. گاهی غم‌افزا، گاهی مضحک، گاهی شادی‌بخش و گاهی سرشار از ناامیدی.

در این اثر سحر ابراهیم، راشد باباشهابی، کاوه معتمدیان و شایان ریاحی نواخته‌اند و اشعارِ اثر نیز از بیژن ترقی، حسین منزوی، علی معلم و سوگل مشایخی است. «هومن مهدویان» در توضیحات آلبوم آورده است: « باغ بی‌باران  روایت عشقی است جاری در من به سرزمینم، به مردمم، به هرآنچه که در من جریان دارد و من را «من» می‌کند. به شادی‌های کوچکی که هر چند کوتاه، خنده را بر لبان این مردم جاری می‌سازد و غم‌هایی به بلندای تاریخ و به پهنای حافظه‌ی تاریخی این مردم که ساکنان سرزمینش را، خلق و خويی دیگر بخشیده‌است؛ شاید به گواه لحظاتی که در خویش به سر بردم تا خلق کنم، آنچه را که پیش رو دارید... باید اعتراف کنم، لحظه به لحظه‌ی " باغ بی باران "با یاد و به یاد این مردم بود و برای سرزمینم؛ برای سرزمینی که هر لحظه‌ی تاریخش، پاک است و مقدس، به حرمت ذات خودش و لاغیر و شرف و آبروی ساکنانش. بى هيچ ترديد و درنگى "باغ بى باران" را از نهایت ذهن و احساس تقدیم می‌کنم به آنان که روزی در میان ما بودند و اکنون نیستند، آنان که با رفتنشان بخشی از تاریخ تلخ این سرزمین را رقم زدند، قربانیان حادثه‌ی پلاسکو، جان‌باختگان حوادث سانچی و پرواز تهران-یاسوج، زلزله‌زدگان کرمانشاه و ... باشد که ادای دینی باشد، هرچند ناچیز، به تاریخ کهن سرزمینم.»

رونمایی این اثر جمعه‌ی گذشته در دفتر  نشنال جئوگرافیک به مدیریت هومن دیهیمی با حضور عوامل و هنرمندانی چون فردین صاحب زمانی نویسنده و كارگردان، بهزاد خداویسی بازیگر ، نویسنده و کارگردان،‌ آناهیتا همتی بازیگر تلویزیون و سینما، سیامک جهانگیرى نوازنده نی، سیاوش برهانی نوازنده تار، رادمان توکلی: نوازنده تار، ارژنگ سیفی زاده: نوازنده تار، پگاه ابراهیم: نوازنده ویلن، آزاده امیری: نوازنده تار، مرتضی صنایعى: نوازنده نی، مریم خدابخش: نوازنده عود،‌ حمید خزائی: خواننده، پونه میرلو: تصویر ساز و گرافیست، رزیتا یوسفی : خواننده، مجید حسین خانی: خواننده، سروش عمومی : نوازنده فلوت،‌فراز عقیلی: نوازنده پیانو،‌آوا مشکاتیان: گرافیست، یلدا انگالی: شاعر و ترانه سرا، مهشید مولایی: خواننده، سحر دزواره ای: نوازنده گیتار، سپیده ایلچی: نوازنده ابوا، رسول خجسته: سازنده تار، مانی دستگردی : کارگردان، دامون دهقانی : صدابردار و تنظیم کننده،‌ محبوبه گلزارى: خواننده و مهدى نظام دوست: نوازنده عود برگزار شد.
تاریخ انتشار : یکشنبه 11 آذر 1397 - 11:06

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود آلبوم «باغ بی‌باران» منتشر شد | موسیقی ما