برنامه یاد بعضی نفرات
 
توسط شرکت ایران‌گام
آلبوم «شوانی شوانی» از شاهو عندلیبی منتشر شد
موسیقی ما - آلبوم صوتی و تصویری «شوانی شوانی» اثر شاهو عندلیبی و گروه موسیقی آوای عندلیب، از سوی مؤسسه فرهنگی و هنری ایران گام منتشر شد.

این اثر با ۱۳ قطعه به عناوین «عاشقان»، «ساز۱»، «عاشق و مست»، «مقام۱»، «هرچند»، «مقام۲»، «نجیبی»، «مقام۳»، «شوانی شوانی»، «مقام۴»، «سابلاخی»، «ساز۲» و «نشمیل نشمیل» اجرا و تولید شده است.

«شوانی شوانی» مجموعه صوتی و تصویری کنسرت گروه آوای عندلیب به سرپرستی و خوانندگی شاهو عندلیبی است که در دی ماه۱۳۹۲ در تالار وحدت برگزار شده است. در این اثر شاهو عندلیبی (آواز، دف)، علیرضا دریایی، مهرداد ناصحی (کمانچه)، میلاد علیپور، آنارام زهرایی (تار)، امین گلستانی، فاطمه امان‌آبادی (عود)، مهدی بصیرت‌منش (بم قیچک)، سحر میرهاشمی (قانون)، علیرضا بشردوست (سنتور)، ماهور زمانه‌پور (تنبک)، مینا احمدی (بم تار)، میلاد قریشی (دف، بندیر)، فائزه کامیاب و سحر زیبائی (همخوان) از هنرمندانی هستند که در این اثر به هنرنمایی پرداخته‌اند.

علاقه‌مندان می‌توانند نسخه فیزیکی و اورجینال اثر را از مراکز معتبر فروش در بازار موسیقی تهیه و یا نسبت به خرید آنلایین و قانونی آن از طریق سایت ریتمو اقدام کنند.
تاریخ انتشار : شنبه 24 آذر 1397 - 12:03

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود آلبوم «شوانی شوانی» از شاهو عندلیبی منتشر شد | موسیقی ما