برنامه یاد بعضی نفرات
 
"20 سال با رضا یزدانی" به صحنه رفت / خاطره‌بازی با تهران قدیم
موسیقی ما - رضا یزدانی، خواننده موسیقی پاپ و راک شامگاه جمعه 23 آذر کنسرت "20 سال با رضا یزدانی" را با اجرای منتخبی از قطعات خاطره‌انگیزش که در 10 آلبوم خلق شده است در سالن همایش‌های برج میلاد تهران به صحنه برد.

این کنسرت با اجرای پرشور و پر از اکت قطعه "تیک‌آف" آغاز شد و در ادامه یزدانی درباره قطعاتی که می‌خواهد برای طرفدارانش بخواند گفت که معمولا پیش از این لیست قطعات اجرایی هر کنسرت را از قبل اعلام می‌کرد اما برای این اجرا لیست قطعات را در اختیار مخاطبان قرار نداد تا آنها را سورپرایز کند. او همچنین با اشاره به 20 سال فعالیتش در حوزه موسیقی گفت باورش نمی‌شود که 20 سال از ورودش به این عرصه گذشته باشد.

در ادامه قطعات "کجا گمت کردم"، "هذیون" و "این روزا" اجرا شدند و سپس یزدانی گیتارش را برداشت و قطعه "تونل کندوان" را نواخت و خواند. او در ادامه قطعه "کلافه" که تازه‌ترین تک آهنگش است را برای اولین بار به صورت زنده برای هوادارانش اجرا کرد.

پس از اجرای قطعه "کلافه" نوبت به خاطره‌بازی‌ رسید و یزدانی با اجرای قطعه "لاله‌زار" حاضرین در سالن را به تهران قدیم برد. این قطعه نوستالژیک در حالی اجرا شد که نماهنگ آن بر روی نمایشگر سالن همایش‌ها نقش بسته بود و یک پسر خردسال نیز با یک توپ پلاستیکی روی صحنه آمد و توجهات را به خود جلب کرد. علاوه‌بر قطعه "لاله‌زار"، اثر "کوچه ملی" که یک اثر خاطره‌انگیز دیگر از آلبوم‌های قدیمی‌ رضا یزدانی است نیز اجرا شد.

در ادامه لحظات خوش هواداران یزدانی با طنین انداختن قطعات "پل نیومن" و "سیگار پشت سیگار" و قطعه زیبای "طهران تهران" دیدنی‌تر شد و سپس یزدانی و ارکسترش صحنه را ترک کردند و علی اوجی، تهیه‌کننده کنسرت‌های یزدانی روی صحنه آمد و درباره تازه‌ترین فعالیت‌های این خواننده صحبت کرد.

علی اوجی با اشاره به ترافیک کنسرت‌ها در سالن همایش‌های برج میلاد تهران، اعلام کرد که تمدید این کنسرت در ابتدای اسفندماه برگزار می‌شود. او سپس در مورد آلبوم جدید رضا یزدانی که در دست تولید است صحبت کرد و گفت این آلبوم به جرئت یکی از بهترین آلبوم‌های رضا یزدانی تا به امروز است و حال و هوای سه‌گانه "ساعت‌ها" (ساعت‌ 25 شب، ساعت فراموشی و ساعت‌ها خوابن) و آلبوم "خاطرات مبهم" را دارد.  

پس از صحبت‌های علی اوجی، یزدانی به همراه نوازندگان روی صحنه آمد و به ترتیب قطعات "نقش اول"، "پونزده سالگی"، "یخبندونای قطبی چشمات" و "دلم واسه تو تنگ میشه" را اجرا کرد.

قطعه بعدی کنسرت "مرگ تدریجی یک رویا" بود که هواداران یزدانی در حین اجرای این قطعه نور موبایل خود را روشن کردند و لحظات زیبایی را در سالن همایش‌ها به‌وجود آوردند. سپس یزدانی قطعات "حرف‌های بی مخاطب" و "کی فکرشو می‌کرد" را خواند و پس از معرفی نوازندگان، با اعلام اینکه قطعه آخر کنسرت یک اثر ملی میهنی خواهد بود، از حاضرین در سالن خداحافظی کرد. او در پایان قطعه شنیدنی "خلیج فارس" را در حالی که همه حاضرین از جای خود برخاسته و ایستاده بودند، اجرا کرد و از صحنه خارج شد.

آرش زمانیان (گیتار باس)، محمد خرمی‌نژاد (درامز)، میلاد عدل (گیتار الکتریک)، علیرضا مهدی‌زاده (ساکسوفون)، شهروز برزوده (پیانو و کیبورد)، سهیل زرین‌کلک (گیتار الکتریک)، مهردا خرمی‌نژاد (پرکاشن)، امیرمسعود پهلوان (نی‌انبان)، محسن مهاجر (هارمونیکا) و کاویان رجبی (گیتار فلامنکو) اعضای ارکستر یزدانی را در این کنسرت تشکیل می‌دادند.

منبع: 
هنرآنلاین
تاریخ انتشار : یکشنبه 25 آذر 1397 - 00:14

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود "20 سال با رضا یزدانی" به صحنه رفت / خاطره‌بازی با تهران قدیم | موسیقی ما