برنامه یاد بعضی نفرات
 
با اتمام همه بلیت های برنامه در سه شب نخست اجرا
اُپرای «هفت شهر عشق» سه شب دیگر تمدید شد
موسیقی ما - با اتمام همه بلیت های سه شب نخست اُپرا – نمایش «هفت شهر عشق»، این برنامه برای سه شب دیگر تمدید شد.

به گزارش «موسیقی ما»، اُپرا – نمایش «هفت شهر عشق» با بازی محمدرضا قروتن، مریلا زارعی، اندیشه فولادوند، ابوالفضل پورعرب، نسیم ادبی، محمد ساربان، افسانه پاکرو و پانته آ بهرام که قرار بود در تاریخ 2، 3 و4 دی ماه در سالن وزارت کشور روی صحنه برود، برای سه شب دیگر تمدید شد.

تاریخ های جدید این برنامه به ترتیب 6، 7 و 8 دیماه اعلام شده اند و بلیت فروشی این سه شب از فردا – دوشنبه 26 آذر – آغاز خواهد شد و علاقمندان می توانند برای تهیه بلیت این برنامه از سایت «ایران کنسرت» اقدام نمایند.

در این بین فروش بلیت های VIPاین اُپرا – نمایش با قیمت یک میلیون تومان روی برخی سایت های اینترنتی حواشی زیادی را برای دست اندرکاران این برنامه در پی داشته که «علی آقایی نسب» (تهیه کننده برنامه) در توضیح این اتفاق گفت: «متاسفانه ظاهرا نظارتی برای این قبیل بازار سیاه بلیت و سودجویی برخی افراد نیست و چندین بار هم پیگری کردیم که از روی آن سایت ها این آگهی های عجیب حذف شوند ولی این اتفاق نیفتاد.»

آقایی نسب افزود: «ظاهرا این موضوع در بازی های مهم فوتبال هم اتفاقی عادی شده و مشخص نیست این سایت های آگهی که در چهارچوب قوانین کشور فعالیت می کنند، به چه دلیل پس از پیگیری های متعدد هنوز حاضر به حذف این بلیت ها نشده اند و ظاهرا بایستی پیگیری سفت و سخت حقوقی اتفاق بیفتد. ما بارها تذکر دادیم و حتی من مستقیم تماس گرفتم ولی هیچ اهمیتی ظاهرا برای این دوستان نداشت و باید پیگیری حقوقی اتفاق بیفتد.»

گفتنی ست سالار عقیلی، روزبه بمانی و روزبه نعمت اللهی خواننده های این اُپرا نمایش هستند. نویسنده و کارگردان این اثر «محمد عبدی زاده» است و منصور دانشور نیز آهنگسازی و خلق این اثر را بر عهده داشته است. علی آقایی نسب و مرضیه مهدی زاده نیز تهیه کنندگان این اثر نمایشی هستند.

ارکستر سمفونیک تهران به صورت زنده موسیقی این اثر را روی صحنه اجرا خواهد کرد و حدود 200 نفر از بازیگران و هنرمندان حرکات فرم در این اجرا به ایفای نقش خواهند پرداخت.

نشست خبری این برنامه با حضور عوامل و بازیگران اُپرا – نمایش «هفت شهر عشق» روز سه شنبه همینهفته برگزار خواهد شد که جزئیات آن در اختیار رسانه ها قرار خواهد گرفت.
منبع: 
سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : یکشنبه 25 آذر 1397 - 09:10

دیدگاه‌ها

چهارشنبه 28 آذر 1397 - 00:28

اش شله قلمکار ... این همه بازیگر تآتر چه ربطی به اپرا داره ؟؟؟ گنجشک رو رنگ میکنن و به مردم بی سواد می فروشند! حالا ببین کی گفتم !

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود اُپرای «هفت شهر عشق» سه شب دیگر تمدید شد | موسیقی ما