برنامه یاد بعضی نفرات
 
جنجال‌های دومین قطعه از آلبوم «سه‌گانه اجتماعی اول»
«پاره‌سنگ» مهدی یراحی حاشیه‌ساز شد
موسیقی ما جدیدترین قطعه و موزیک‌ویدئوی «مهدی یراحی» حاشیه‌ساز شد. این خواننده سرشناس موسیقی پاپ جمعه گذشته قطعه و موزیک‌ویدئوی «پاره سنگ» را منتشر کرد که یکی از آثار آلبوم او به نام «سه‌گانه اجتماعی اول» و ناشر آن هم موسسه فرهنگی هنری «جام سبز» بود. این اثر انتقادی خبرساز مضمونی در نقد جنگ داشت و در آن اشاره‌هایی هم به معضلات پس از جنگ شده بود. همچنین در ویدئوی این کار برخی مشکلات مردم زادگاه مهدی یراحی یعنی خوزستان که هنوز پس از گذشت سال‌ها با آن درگیر هستند به تصویر کشیده بود. البته روزهای خبرساز مهدی یراحی صرفاً به همین اثر ختم نمی‌شود و او پنجشنبه گذشته هم در کنسرتی که در شهر اهواز داشت با لباس فرم کارگران گروه ملی فولاد اهواز روی صحنه رفت. این حرکت او و تقدیم کنسرتش به کارگران گروه ملی فولاد اهواز به تیتر اخبار راه پیدا کرد.
 
امروز «مجید فروغی»، مدیر روابط عمومی معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در گفتگو با «باشگاه خبرنگاران جوان» اعلام کرد کلیپ «پاره سنگ» با آن چیزی که برای مجوز ارائه شده بود تفاوت دارد. او همچنین به این موضوع اشاره داشت که شعر این کار هم با آن چیزی که برای مجوز ارائه شده بود متفاوت است. مجید فروغی در گفتگوی خود از احضار موسسه ناشر این اثر به وزارت ارشاد خبر داده بود.
 
اما خبرنگار «موسیقی ما» برای اطلاع بیشتر از ابعاد این اتفاق تماسی با مدیر موسسه «جام سبز» داشت. «فرهاد گوی‌آبادی» درباره این اتفاق فقط به توضیح کوتاهی بسنده کرد و گفت: «در حال حاضر در این زمینه اظهار نظری انجام نمی‌دهیم و روز شنبه با مسئولین محترم دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی جلسه خواهیم داشت. اما فکر نمی‌کنیم کاری که اکنون منتشر شده است از لحاظ کلام و محتوا مشکل خاصی داشته باشد و حتماً درباره جزئیات این اتفاقات با مسئولین محترم وزارت ارشاد گفتگو می‌کنیم.»
 
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 دی 1397 - 22:55

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

پنجشنبه 13 دی 1397 - 12:01

حرف حق تلخه اینا تاب نقد رو ندارن دنبال سانسورن....یه روز خوب میاد

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «پاره‌سنگ» مهدی یراحی حاشیه‌ساز شد | موسیقی ما