برنامه یاد بعضی نفرات
 
آلبوم موسیقی "بمب؛ یک عاشقانه" در اروپا منتشر شد
موسیقی ما - همزمان با اکران"بمب؛ یک عاشقانه" آلبوم موسیقی این فیلم که ساخته النی کاریندرو آهنگساز یونانی است توسط کمپانی معتبر  ECM منتشر و در سراسر اروپا  پخش شد.

این آلبوم موسیقی‌ که شامل آهنگ‌های فیلم "بمب؛ یک عاشقانه" پیمان معادی است با نام "همه پرندگان" در روز جمعه 11 ژانویه (21 دی) در سالن بزرگ IANOS رونمایی شد. در این مراسم النی کاریندرو از تجربه‌ همکاری خود با پیمان معادی کارگردان ایرانی فیلم "بمب؛ یک عاشقانه" گفت و از کریستوس بوکوروس که جلد آلبوم را طراحی کرده و سقراط سینوپولوس نوازنده‌ مشهور چنگ تشکر کرد.

در ادامه این مراسم گیورگوس هارونیتیس منتقد مطرح یونانی؛ جادوی ملودی؛ رنگ و ریتم موسیقی تازه‌ترین آلبوم "النی کاریندرو" را ویژگی مهم آن نامید و گفت: اولین صدایی که از ارکستر بیرون می‌آید مرثیه‌ایست بر جریانی که خود را به آرامی در فیلم نشان می‌دهد. "بمب، یک عاشقانه" بافت موسیقایی رمانتیک و لطیفی دارد و از این جهت بعضا به موسیقی فیلم‌های آنجلوپولوس نزدیک می‌شود.

 او در ادامه گفت: پیانوی النی نقشی کلیدی در این آلبوم بازی می‌کند و عشقی را در پایان به نمایش میگذارد که آن را نمی‌بینیم ولی احساسش می‌کنیم. دقیقا مانند زندگی واقعی.

"گیورگوس هارونیتیس" در پایان سخنان‌ خود با اشاره به این که موسیقی آلبوم "تمام پرندگان" موسیقی‌ دورانی است که در آن زندگی می‌کنیم تازه‌ترین اثر النی کاریندرو را بدون هیچ شک و شبهه‌ای آلبوم سال نامید.

در پایان این مراسم النی کاریندرو در اجرایی تک‌نفره به نواختن پیانو و چنگ پرداخت.

موسیقی فیلم "بمب:یک عاشقانه" نامزد جایزه‌ بهترین موسیقی متن جوایز سینمایی آسیاپاسیفیک شد.

"بمب: یک عاشقانه" فیلمی به تهیه‌کنندگی احسان رسول‌اف و پیمان معادی است که لیلا حاتمی، پیمان معادی، حبیب رضایی، سیامک انصاری و سیامک صفری در آن ایفای نقش کرده‌اند.

در حال حاضر این فیلم در سینماهای سراسر کشور اکران است و با استقبال تماشاگران روبه‌رو شده است.

منبع: 
هنرآنلاین
تاریخ انتشار : دوشنبه 1 بهمن 1397 - 01:07

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود آلبوم موسیقی "بمب؛ یک عاشقانه" در اروپا منتشر شد | موسیقی ما