برنامه یاد بعضی نفرات
 
سریالی با حضور تعدادی از ستاره های موسیقی
«ماکان بند» خواننده تیتراژ «رقص روی شیشه» شد
موسیقی ما- با نزدیک شدن به زمان پخش سریال «رقص روی شیشه» در شبکه نمایش خانگی، گروه «ماکان بند» به عنوان خواننده تیتراژ ابتدایی این سریال معرفی شد.

به گزارش «موسیقی ما»، سریال «رقص روی شیشه» به کارگردانی مهدی گلستانه و با حضور تعداد زیادی از بازیگران و خواننده های سرشناس از 10 بهمن ماه در شبکه نمایش خانگی توزیع خواهد شد.

طبق اعلام تهیه کنندگان این سریال «ماکان بند» تیتراژ ابتدایی این سریال را خواهد خواند. یکی از ویژگی های جذاب این سریال حضور 26 خواننده ایرانی در هر قسمت است که تیتراژ این سریال را می خوانند و این اتفاق بی سابقه است و در هیچ سریالی دیده نشده است.

از جمله خوانندگانی که در این سریال به صورت قطعی حضور خواهند داشت می توان به رضا صادقی، بابک جهانبخش، محمد علیزاده، مهدی مقدم، مهدی یغمایی، محمد زندوکیلی، رضا بهرام، انوشیروان تقوی و هوروش بند اشاره کرد.

بهرام رادان، مهتاب کرامتی، امير آقايى، مهرداد صدیقیان، ميترا حجار، هدی زین العابدین، حامد کمیلی، ستاره اسکندری، بيتا فرهى، سحر قریشی، همايون ارشادى، ترلان پروانه، علیرضا زمانی نسب، ابوالفضل میری، جواد یحیوی، احسان عباسی، بیژن افشار، عباس توفیقی، هانی صالحی، پانته‌آ کیقبادی، نگار جعفری، مجتبی واشیان، دلساکریم زاده، احسان سعادتی، دانیال کریمی‌ و حسین شمس رضوی از جمله بازیگرانی هستند که در اسن سریال حضور دارند.

فیلمنامه «رقص روی شیشه» براساس طرحی از ابوالفضل کاهانی و به قلم طلا معتضدی نوشته شده که فضایی عاشقانه و اجتماعی دارد.
منبع: 
سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 بهمن 1397 - 10:03

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «ماکان بند» خواننده تیتراژ «رقص روی شیشه» شد | موسیقی ما