برنامه یاد بعضی نفرات
 
به سرپرستی «کیوان علی‌محمدی»
گروه روناک در چین به اجرای برنامه می‌پردازد
موسیقی ما - گروه موسیقی ایرانی «روناک» به سرپرستی «کیوان علی‌محمدی» در تازه‌ترین رویداد فرهنگی خود، از سوم بهمن ماه به مدت بیست روز در جشنواره جاده ابریشم حضور خواهد داشت. این گروه قطعاتِ فولک و نواحی ایران و موسیقی مناطق بومی را اجرا می‌کند.

در این فستیوال 12 گروه دیگر از کشورهای مختلف چون اسپانیا، روسیه، برزیل، ترکیه، سروستان، آذربایجان، هندوستان، گرجستان  و.... نیز حضور‌دارند. با توجه به هم‌زمانی این فستیوال با سال نوی چینی، عده زیادی از مردم چین و توریست های دیگر کشورها نیز برای سپری کردن تعطیلات به این شهر آمده و تماشاگر این برنامه هستند. همین امر باعث پررنگ تر شدن مسولیت این گروه در آشنایی مردم چینی با فرهنگ ایرانی شده است.

اجرای گروه موسیقی روناک با معرفی گروه و دعوت حاضرین به حضور در ایران بانمایش تصاویری جذاب و دیدنی از مناطق مختلف ایران آغاز می شود. نکته قابل اشاره در اجرا پوشش محلی و اجرای موسیقی اقوام است که مورد استقبال مردم قرار گرفته است.

گروه روناک به سرپرستی کیوان علی محمدی در سال 1380  فعالیت خودش را آغاز کرد، این گروه با پوشش اقوام مختلف ایران به اجرای آواهای مناطق مختلف ایران می‌پردازد. این گروه کنسرت‌های زیادی را نیز در خارج از ایران در کشورهایی چون فرانسه، ایتالیا، مالزی، دوبی، بحرین، کویت، ترکمنستان، آلمان، روسیه و… بر گزار کرده است. آلبوم‌های روناک شامل آواهای گیلکی، کردی، لُری، بندری، عربی و…. است.

این گروه همچنین از سوم بهمن ماه سال جاری در اتریش و آلمان نیز به اجرای برنامه می‌پردازد.
تاریخ انتشار : دوشنبه 15 بهمن 1397 - 16:06

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود گروه روناک در چین به اجرای برنامه می‌پردازد | موسیقی ما