برنامه یاد بعضی نفرات
 
آلبوم «ما غروب نمی‌کنیم» با حضور رییس حوزه‌‌ی هنری رونمایی شد
میلاد عرفان‌پور: قول می‌دهم که حداکثر تلاش را برای معرفی گروه‌های خوب سرود کشور داشته باشیم
موسیقی ما - مراسم رونمایی از آلبوم سرود «ما غروب نمی‌کنیم» مشتمل بر عاشقانه‌های ملی نوجوانان ایران، یکشنبه ۱۴ بهمن‌ همزمان با ایام دهه فجر انقلاب اسلامی در حوزه هنری برگزار شد.
میلاد عرفان‌پور، مدیر مرکز موسیقی حوزه هنری، در ابتدای این مراسم اظهار کرد: «در این چند روزی که افتخار داشتم در خدمت دوستانم در حوزه هنری باشم، یکی از مهم‌ترین دغدغه‌هایی که تصور می‌کردم  باید در این زمینه بیشتر کار شود، مبحث «سرود» بود؛ به همین جهت در دوره جدید، تولید آلبوم «ما غروب نمی‌کنیم» را کلید زدیم که کمتر از یک ماه به طول انجامید و به آغاز دهه فجر رسید. به اعتقاد من گروه‌های سرود کشور می‌توانند به این آلبوم به عنوان یک الگو نگاه کنند؛ زیرا بچه‌های گروه‌های سرود کشور کمک کردند تا امروز این رونمایی برگزار شود.»
 
عرفان‌پور با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی بر اهمیت سرود، گفت: «قول می‌دهم که حداکثر  تلاش را برای معرفی گروه‌های خوب سرود کشور داشته باشیم. همچنین تشکر می‌کنم از آهنگ‌سازان محترمی که زحمت تنظیم و آهنگ‌سازی آلبوم «ما غروب نمی‌کنیم» را بر عهده داشتند. شعرا و آهنگ‌سازان طراز اول کشور در تهیه این آلبوم همکاری داشتند و در زمان کوتاهی این اثر را آماده کردند.»‌

«محسن مومنی شریف» رئیس حوزه هنری، نیز ضمن تبریک چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و قدردانی از تولیدکنندگان آلبوم «ما غروب نمی‌کنیم» توضیح داد: «این آلبوم برای استفاده در مدارس و مساجد کار ارزشمند و خوبی است. گروه‌های سرودی که نیاز به محتوا دارند می‌توانند به این آلبوم رجوع کنند. این اثر باید زودتر از این‌ها تولید می‌شد و امیدوارم سال‌های بعد هم از این دست آثار تولید شود و این راه ادامه پیدا کند. سرودهای ما یا در ادبیات و یا آهنگ‌سازی با مشکل مواجه بودند، اما این آلبوم با مضامین خوب و آهنگ‌سازی های حرفه‌ای تولید شده است و از همه دست‌اندرکاران تشکر می‌کنم.»

 اجرای گروه سرود «وصال» با سرود «رود چهل ساله» و اجرای گروه سرود شهید فرجی با قطعه «ما غروب نمی‌کنیم» از بخش های مختلف مراسم رونمایی بود.  در پایان این مراسم نیز، آلبوم «ما غروب نمی‌کنیم»  با حضور محمد زرویی مدیر موسسه سپهر سوره هنر، بهنام صبوحی مشاور هنری اثر، میلاد عرفان‌پور مدیر مرکز موسیقی، امید رهبران آهنگ‌ساز سه اثر از این آلبوم و مجدالدین معلمی معاون هنری حوزه هنری رونمایی شد.
تاریخ انتشار : دوشنبه 15 بهمن 1397 - 17:35

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود میلاد عرفان‌پور: قول می‌دهم که حداکثر تلاش را برای معرفی گروه‌های خوب سرود کشور داشته باشیم | موسیقی ما