برنامه یاد بعضی نفرات
 
این اثر با هشت قطعه به بازار عرضه می‌شود
پیش فروش آلبوم «حالا که می روی» با صدای محمد معتمدی آغاز شد
موسیقی ما - پیش فروش آلبوم «محمد معتمدی» با عنوان «حالا که می روی» به همت مرکز ماوا سرانجام عصر روز شنبه 27 بهمن ماه ۹۷ با مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی آغاز شد. «حالا که می‌روی» تازه ترین اثر محمد معتمدی خواننده شناخته شده موسیقی کشورمان است که در 8 قطعه اجرا و تنظیم شده است.
 
این آلبومِ عاشقانه با آهنگسازی فرید سعادتمند و  براساس اشعار محمد مهدی سیار و برگرفته از کتاب رودخوانی است. در این اثر قطعات «باور نمی کنی»، «دل های فروشی»، «حالا که می روی»، «نشانی»، «غم پنهان»، «آفرینش»، «کوچه ی انتظار» و «کجایی» آمده است.
 
علاقمندان به این آلبوم هم اکنون می توانند با مراجعه به دو سایت این اثر را پیش خرید کنند.  این آلبوم در دو نسخه دیجیتال آنلاین (با دو کیفیت معمولی و عالی) و دیجی پک عرضه خواهد شد.
 
آلبوم «حالا که می روی»  محمد معتمدی اول اسفند ماه در تمامی فروشگاه های معتبر سراسر کشور توزیع می شود‌ و علاقه مندان جهت تهیه نسخه فیزیکی آن می توانند اقدام کنند.
 
نوازندگان این آلبوم عبارتست از: میثم مروستی، علیرضا دریایی، آتنا اشتیاقی، پوررنگ پورشیرازی، رضا تاجبخش، مسعود آرامش، میلاد بیضا، پریسا دلفانی، میلاد سعدی، حمید دلنوازی، آرین قیطاسی، مهرداد عالمی، آرش ناصرالمعمار، بهزاد رواقی، امیر فرهنگ اسکندری و فرشید سعادتمند و تنظیم: فرید سعادتمند، هومن نامداری، میلاد بیضا و علی مزیدی.
منبع: 
سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : شنبه 27 بهمن 1397 - 16:14

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود پیش فروش آلبوم «حالا که می روی» با صدای محمد معتمدی آغاز شد | موسیقی ما