برنامه یاد بعضی نفرات
 
برای مقاله «ایقاع: قاعده‌ای برای پیروی یا شکستن.... »
جایزه 2016 راب شالتز مجمع موسیقی شناسی به سعید کردمافی تعلق گرفت
موسیقی ما - سعید کُردمافی برنده جایزه مجمع موسیقی‌شناسی «رویکردهای تحلیلی به موسیقی ملل» AAWM شد.  کردمافی این جایزه را برای مقاله «ایقاع: قاعده‌ای برای پیروی یا شکستن؟ راهبردهای ریتم‌سازی در آهنگسازی و بداهه‌پردازی در موسیقی کلاسیک مشرق عربی» دریافت کرده است. این مقاله که خلاصه‌اي از آن در تیرماه سال جاری، در پنجمین کنفرانس دوسالانه مجمع مذکور، خوانده شده بود، در یکی از شماره‌های آینده نشریه آنلاینِ AAWM منتشر خواهد شد.
 
این جایزه، که در سال ۲۰۱۶ میلادی به احترامِ موسیقی‌شناس فقید آمریکایی و از بنیان‌گذاران مجمع رویکردهای تحلیلی، راب شالتز، پایه‌گذاری شد، هر دوسال یکبار، به يك محقق جوانِ شركت كننده در كنفرانس مجمع که آخرین آن در کشور یونان برگزار شد، اهدا می‌شود.
  
 
سعید کُردمافی نوازنده سنتور، آهنگساز و دانشجوی دکتری قوم‌موسیقی شناسی در مدرسه مطالعات شرقی و آفریقایی دانشگاه لندن SOAS است. از او مقالات متعددی در فصلنامه موسیقی ماهور، نشریه هنرهای زیبای دانشگاه تهران، مجله تاریخ علم دانشگاه تهران، دایرةالمعارف بزرگ اسلامی، مجلهthe world of music و سه آلبومِ موسیقی، «سرخانه»، «بداهه سازی» و «بزم دور»، منتشر شده و آلبوم دیگری با نام «عشیران»، با همکاری علی کاظمی، در دست انتشار است.
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 بهمن 1397 - 13:22

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود جایزه 2016 راب شالتز مجمع موسیقی شناسی به سعید کردمافی تعلق گرفت | موسیقی ما