برنامه یاد بعضی نفرات
 
با سرپرستی «حسین بهروزی‌نیا»‌ گروه بربطیان روی صحنه رفت
گفت‌وگوی سازها
موسیقی ما - گروه بربطیان به سرپرستی و آهنگسازی «حسین بهروزی‌نیا» در آخرین شب از سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر در تالار رودکی در حالی روی صحنه رفتند که یکی از پرکیفیت‌ترین اجراهای جشنواره را به نمایش گذاشتند.

کنسرتِ «بربطیان» با تک‌نوازی «حسین بهروزی‌نیا» آغاز شد و پس از آن دیگر نوازندگان با همراهی سازهای کوبه‌ای، قطعه‌ی‌ ‌«سنگ‌» را اجرا کردند؛ پس از آن نوبت به تک‌نوازی «حمید خوانساری» رسید و پس از دقایقی با آغاز نواختن تنبک، چهارمضراب توسط همه اعضای گروه نواخته شد.

در ادامه برنامه شنونده تک‌نوازی عود امین یساولی بودیم و سپس قطعه ای پرسرعت با نام ‌«باد» به اجرا درآمد. سپس بهناز بهنام‌نیا به تک‌نوازی عود پرداخت و پس از مدتی با افزوده شدن سازهای کوبه‌ای، سایر اعضای گروه نیز شروع به نواختن قطعه‌ی ‌«الماس‌» کردند که با فراز و نشیب‌های بسیاری همراه بود.

بخش دوم برنامه با دو نوازی امین حیدری و حسین بهروزی نیا آغاز شد و مخاطبان شنونده گفت‌وگوی دو ساز بودند. در ادامه قطعه ‌«آهنگ سکوت» اجرا شد و سپس نوبت به تک‌نوازی مریم خدابخش رسید. اجرای یکی از آثار مطرح بهروزی‌نیا با نام ‌«آفتاب نیمه‌شب» بخش بعدی برنامه بود و پس از آن دونوازی دشتی اثر اکبر محسنی توسط حسین بهروزی نیا و حمید خوانساری انجام شد. سپس نوبت به قطعه ‌«کولان‌» رسید که بسیار تند و پر هیجان اجرا شد و پس از آن گروه کوبه‌ای مقدمه را نواخت تا قطعه ‌«گل نیشان‌» اجرا شود. آخرین بخش این برنامه نیز اجرای قطعه ‌«امان امان‌» بود.

این گروه متشکل از حسین بهروزی نیا و علی سبزواری نوازندگان بربط، حمید خوانساری، حمید حاصلی، امین حیدری؛ مریم خدابخش، بهناز بهنام نیا، امین یساولی و فرزاد محمدنژاد نوازندگان عود، بهنام معصومی، نگار اعزازی و پژمان نقشبندی نوازندگان سازهای کوبه‌ای بود.
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 بهمن 1397 - 12:11

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود گفت‌وگوی سازها | موسیقی ما