برنامه یاد بعضی نفرات
 
با تقدیم اجرای گروه آهنگ به خسروی آواز ایران
«وحید تاج» در زنجان روی صحنه رفت
موسیقی ما - گروه موسیقی «آهنگ» به سرپرستی و آهنگسازی «مهرداد ناصحی» نوازنده کمانچه و خوانندگی «وحید تاج» 28 بهمن‌ماه سال جاری در تالار هنر فرهنگسرای امام خمینی (ره) شهر زنجان با تقدیم اجرا به خسرو آواز ایران به روی صحنه رفت. این اجرا در دو بخش برگزار شد. قطعه بی‌کلام «سر سودا» از ساخته‌های مهرداد ناصحی، تار و آواز، تصنیف «کنج تنهایی» از ساخته‌های مهرداد ناصحی و سروده‌های هوشنگ ابتهاج، قطعه بی‌کلام «چوپانی» از آثار پرویز مشکاتیان، کمانچه و آواز، تصنیف «هفت دریا»، تصنیف قدیمی «مطرب مجلس» از اشعار عارف قزوینی، سنتور و آواز، تصنیف «شیدایی» از ساخته‌های پرویز مشکاتیان با شعری از حافظ، قطعه بی‌کلام «سیه چشم» و تصنیف «زبان گُنگ» از ساخته‌های مهرداد ناصحی و شعر هوشنگ ابتهاج در این کنسرت برای مخاطبان اجرا شد.

گروه آهنگ در پایان این کنسرت تصنیف «اشک مهتاب» را به‌عنوان حسن ختام برنامه و تقدیم به محمدرضا شجریان اجرا کرد که با استقبال مخاطبان مواجه شد. این گروه موسیقی که با استقبال مخاطبان موسیقی ایرانی در سومین شب سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر در تالار ایوان شمس روی صحنه رفته بود، برای اجرا به شهر زنجان سفر کرد.

اعضای گروه موسیقی آهنگ را به سرپرستی و آهنگسازی مهرداد ناصحی (نوازنده کمانچه) و خوانندگی وحید تاج را جمشید صفر زاده (سنتور)، امین گلستانی (عود)، شهاب آذین مهر (تار)، کامران یعقوبی (تنبک) و امین دادوری (دف) تشکیل می‌دادند.

کنسرت زنجان گروه آهنگ در قالب پانزدهمین جشنواره موسیقی فجر استان زنجان به خوانندگی وحید تاج برگزار شد.
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 بهمن 1397 - 15:05

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «وحید تاج» در زنجان روی صحنه رفت | موسیقی ما