برنامه یاد بعضی نفرات
 
آلبومی در سبک پاپ-راک
«طاووس پربسته»ی پويا كلاهی رونمایی شد
موسیقی ما - آلبوم موسیقی «طاووس پر بسته» به آهنگسازی و خوانندگی پويا كلاهی روز گذشته (جمعه 10 اسفند) توسط نشر و پخش جوان در مجموعه فرهنگی هنری شهرکتاب دانشگاه برگزار شد.

«طاووس پر بسته» يک آلبوم در سبک پاپ-راک است که ده قطعه دارد و در آن از سازهای مختلف از جمله پيانو، كيبورد، كنترباس، گيتار (الكتريك، آكوستيک، باس) و سازهای الكترونيک استفاده شده است و هنرمنداني چون شهرام مؤيدی، بنيامين مرادی، امير دانايی، اميد آرتين در تولید آن مشارکت داشته‌اند. همچنين تنظيم قطعات بر عهده پويا كلاهی و شهرام مؤيدی بوده و گرافيک آلبوم را بهزاد حاجي بيكکلو انجام داده است.

پويا كلاهی آهنگساز و خواننده آلبوم «طاووس پربسته» درباره این تجربه جدید مییگوید: «این آلبوم از نظر سبک موسیقی دارای فضاهای مختلفی از جمله راک، الکترونیک،‌ بلوز و حتی فولک است اما استخوان‌بندی ثابتی دارد و آن چیزی نیست به جز «ترانه و ملودی‌ها» که همگی خط مشی معینی دارند؛ سعی کرده‌ام استایل شخصی‌ام را در نوشتن شعر و آهنگ‌ها حفظ کنم و ساختار اصلی خودم را داشته باشم.»

آلبوم «طاووس پر بسته» از سوی شرکت نشر و پخش جوان منتشر شده و در شهر کتاب‌ها و سایر فروشگاه‌های عرضه محصولات فرهنگی قابل دسترس علاقه‌مندان خواهد بود.
منبع: 
اختصاصی موسیقی ما
تاریخ انتشار : شنبه 11 اسفند 1397 - 12:13

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «طاووس پربسته»ی پويا كلاهی رونمایی شد | موسیقی ما