برنامه یاد بعضی نفرات
 
سهم اهالی موسیقی در پنجمین جشنواره‌ی جام جم چه بود؟
محسن چاوشی، مهران مدیری و گلزار جایزه گرفتند
موسیقی ما – در پنجمین مراسم جشنواره جام جم که با حضور عبدالعلی علی‌عسکری (رئیس سازمان صداوسیما)، مرتضی میرباقری (معاون سیما)، رضا پورحسین (قائم مقام معاون سیما)، مدیران شبکه‌های تلویزیونی و گروه‌های برنامه‌سازبرگزار شد، در بخش دستاورد هنری ویژه هم محسن چاووشی برای تیتراژ سریال سایه‌بان تندیس گرفت‌ و تیتراژ منتخب نیز به «مهران مدیری» برای برنامه دورهمی اختصاص یافت. همچنین تندیس بهترین اجرا به «محمدرضا گلزار» برای مسابقه‌ی «برنده باش» تعلق گرفت.

«عادل فردوسی‌پور» اما دیگر برنده‌ی پنجمین جشنواره‌ی جام جم بود که پس از گرفتن دو تندیس جشنواره جام جم در سخنانی که چندین بار در آن تاکید کرد سخت‌ترین سال کاری‌اش را سپری کرده است، اظهار کرد که گرفتن دو جایزه از کارشناسان رسانه و نیز مردم، پاسخی بوده است به همه سختی‌هایی که به او و گروه همکارانش تحمیل شد: «خوشحالم که امسال در سخت‌ترین سال کاری‌ام دو جایزه گرفتم؛ یکی از هیأت داوران برای بهترین برنامه ترکیبی و دیگری از مردم. در این ۲۲ سال، در رسانه صادقانه و پاک کار کردم. خوشحالم در سخت‌ترین سال کاری‌ام که در رسانه‌ی خودم هم به من بی‌مهری شد، دیده شدم؛ هم از طرف مردم و هم از طرف اهالی رسانه. جایزه دوم که مردم به من دادند بسیار برایم ارزشمند است و نمی‌دانم با چه زبانی از مردم تشکر کنم.»

او که در حین صحبت‌هایش منقلب شده بود، گفت: برای سختی‌هایی که امسال کشیدم منقلب شدم، ولی این جایزه که لطف مردم و سازمان بود، مثل یک اکسیر است و تمام غم‌هایم را کنارمی‌گذارم.
تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 اسفند 1397 - 13:15

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود محسن چاوشی، مهران مدیری و گلزار جایزه گرفتند | موسیقی ما