برنامه یاد بعضی نفرات
 
با آهنگ‌سازی «عباس ابوحمزه»
آلبوم «باغ و باران» با صدای علی بختیار منتشر شد
موسیقی ما - آلبوم «باغ و باران» با آهنگسازی «عباس ابوحمزه» و خوانندگی «علی بختیار» منتشر شد. این اثر در قالب ۷ قطعه با عناوین «مرگ رقص گل»، «رند قدح نوش»، «شبی مهمانم کن»، «آوار»، «معجزه»، «اکسیر عشق» و «بی نشان» به اجرا در آمده است.

باغ و باران به صورت ارکسترال و با تلفیقی از سازهای شرقی و غربی ساخته شده است، قطعات این اثر بر سروده‌هایی از هوشنگ ابتهاج، هاتف اصفهانی، دکتر اسماعیل منصوری لاریجانی، محمد عبدالحسینی، پرنیان دیبا، عباس ابوحمزه و ندا موحدی پور اجرا شده‌اند و هنرمندان عباس ابوحمزه (پیانو، دف و دوتار)، سید حمید اعتمادنیا (تار و تنبور)، امیرحسین سیاوش پور (نی)، محمودرضا میرصیافی (ویولون)، دانیال جورابچی (ویولون)، امیدرضا سیف الهی (ویولون)، بهرنگ معتمدی (ویولونسل)، امیرحسین کیانپور (دودوک) و علی ابوحمزه (پرکاشن) در آن به نوازندگی و هنرنمایی پرداخته اند. همچنین علیرضا آزادگان و مسعود کمالی (صدابرداری و میکس و مستر اثر)، روح الله دلخانی (طراح) ، فتاح زینوری (عکاس) و سعید آزادی از دیگر دست اندرکاران تولید این آلبوم هستند. 

آلبوم باغ و باران با مجوز وزارت ارشاد (به نام مؤسسه فرهنگی و هنری چهارباغ بانگ) و تهیه‌کنندگی علی بختیار منتشر شده است. علاقمندان می توانند این اثر را از طریق سایت «بیپ تیونز» تهیه نمایند. همچنین قطعه «مرگ رقص گل» از این آلبوم هم در این صفحه منتشر شده است.
منبع: 
سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : شنبه 25 اسفند 1397 - 12:04

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود آلبوم «باغ و باران» با صدای علی بختیار منتشر شد | موسیقی ما