برنامه یاد بعضی نفرات
 
حضور پرطرفدار چهره های پاپ در جنوب ایران
ادای احترام «علیرضا طلیسچی» و «شهاب مظفری» به سیل زدگان در جشنواره موسیقی چابهار
موسیقی ما - جشنواره موسیقی نوروزی منطقه آزاد چابهار با اجرای «علیرضا طلیسچی» و «شهاب مظفری» به کار خود پایان داد.

به گزارش «موسیقی ما»، در این جشنواره موسیقی که رضا صادقی نیز در آن به اجرای برنامه پرداخت و در روز نخستش کنسرت «آرش و مسیح» به دلیل همدردی با مردم سیل زده کشور لغو شد، حاضرین در اجراها در ابتدای برنامه به دعوت مجری جشنواره نسبت به درگذشتگان سیل ادای احترام کردند.

علیرضا طلیسچی در ابتدای کنسرتش در این باره گفت: «همیشه سعی کرده ام با اجراها و آثارم دل مردم را شاد کنم و امشب از اتفاقات اخیر در کشورم بسیار اندوهگینم. ولی اینکه با این شرایط باز هم میتوانم دل مردم داغدیده را برای لحظاتی اندک شاد کنم به من انرژی حضور روی صحنه را داده و بی شک تا زمانی که این انرژی هست، من هم در کنار مردمم هستم.»

کنسرت علیرضا طلیسچی که تا ساعت 2 بامداد ادامه داشت، با استقبال جالب مخاطبانش رو به رو شد و در انتهای برنامه نیز این خواننده قطعه «دیوونه دوست داشتنی» را به همه بازماندگان سیل تقدیم کرد و اعلام کرد امیدوار است این هم نوایی به گوش همه هم وطنانم برسد و برای لحظاتی هم که شده دل آنها را شاد کنم.

شهاب مظفری نیز در روز آخر این جشنواره به اجرای برنامه پرداخت و در التدای کنسرتش رو به حاضرین گفت: «دیدن برخی ویدئوهای سیل و آسیب هایی که به زندگی هموطنانم رسیده واقعا برای من دردناک بود. امیدوارم خدای بزرگ در این شرایط بد حواسش به همه ایرانی ها باشد و امشب می خواهم از حمایت همه هموطنانم از مردم سیل زده تقدیر کنم و بگویم که واقعا احساس غرور کردم. ما مردم احساساتی ای هستیم و همیشه در کنار همیم. کنسرت امشب را به همه آن هموطنانم تقدیم میکنم.»

جشنواره موسیقی منطقه آزاد چابهار نوروز امسال به همت عبدالرحیم کردی (مدیر عامل منطقه آزاد چابهار) در مجموعه «کلاسیک» این منطقه برگزارشد.
منبع: 
سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : یکشنبه 11 فروردین 1398 - 12:53

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود ادای احترام «علیرضا طلیسچی» و «شهاب مظفری» به سیل زدگان در جشنواره موسیقی چابهار | موسیقی ما