برنامه یاد بعضی نفرات
 
چهار و شش اردیبهشت برگزار می‌شود
اجرای تمامی سونات‌های بتهون توسط پیانیست ایتالیایی
موسیقی ما - اولاف جان لنری پیانیست با سابقه ایتالیایی روزهای چهارم و ششم اردیبهشت، در تالار رودکی روی صحنه می‌رود. قسمتی از رپرتوار لنری شامل تمامی ۳۲ سونات بتهون برای پیانو است.
 
اولاف جان لنری متولد ایتالیا و فارغ التحصیل از کنسرواتوار ورونا و آکادمی پیانو در ایمولا، برندۀ مسابقات متعدد بین المللی پیانو از مونزا، توکیو و مونت کارلو است که در ارکسترهای مختلف بزرگ جهان حضور و با رهبران برجستۀ ارکستر مانند لارنس فاستر و لیور شامبادال همکاری داشته است.
 
در این اجرا قطعات «رقص مرثیه ها» از مهران روحانی، «پرلود و فوگ در دو دیزد» از مرتضی شیرکوهی، «سونات در فا مینور اپوس ۵۷ (آپاسیوناتا)» از بتهون، «لحظات موزیکال در لا بمل ماژور اپوس ۹۴ شماره ۲» و «امپرومپتو در لا بمل مینور اپوس ۹۰ شماره ۴» از شوبرت، «آرامش تویی» و «چرخ نخ ریسی» از لیست، «ملودی در می ماژور اپوس ۳ شماره ۳» و «پرلود در سل مینور اپوس ۲۳ شماره ۵» از راخمانینف و «واریاسیون روی تمی از پاگانینی در لا مینور اپوس ۳۵» از برامس نواخته می‌شود. اجرای یکی از سونات‌های بتهون روال همیشگی کنسرت‌های این نوازنده است که در کنسرت ایران نیز پیش روی مخاطبان قرار می‌گیرد.
 
این هنرمند در فستیوال‌های بین‌المللی و همچنین به صورت رسیتال پیانو در شهرهای مختلف ایتالیا و سایر کشورها از جمله اتریش، فرانسه، آلمان، لهستان، ژاپن، و همین طور در تالار رودکی تهران در اردیبهشت و آذر ۱۳۹۷ اجرا داشته است.
منبع: 
موسیقی ما
تاریخ انتشار : چهارشنبه 28 فروردین 1398 - 13:25

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود اجرای تمامی سونات‌های بتهون توسط پیانیست ایتالیایی | موسیقی ما