برنامه یاد بعضی نفرات
 
«خواب‌های رنگی من» تازه‌ترین اثر «حمید متبسم» چطور شکل گرفت
چالش جدید آهنگساز نام‌دار
موسیقی ما - تازه‌ترین آلبوم حمید متبسم – آهنگساز و نوازنده‌ی برجسته‌ی تار و سه‌تار- در سالِ جاری با 12 قطعه و ژانر موسیقی ایرانی منتشر می‌شود. هم‌اکنون ضبط موسیقی این اثر به پایان رسیده است. این اثر، شامل ۱۲ ترانه در ۱۲ مایه‌ اصلی موسیقی ایران برای سازهای نی، کمانچه، قیچک آلتو، قیچک تنور، سه‌تار، سنتور، تار، بم تار، بربت و سازهای کوبه‌ای آهنگسازی شده است.

در این اثر نوازندگانی چون اردشیر کامکار (کمانچه 1)، پژمان حدادی (سازهای کوبه‌ای)، شهرام غلامی (عود)، پاشا هنجنی (نی)، سیاوش ایمانی (تار)، سمیرا گلباز (بم‌تار)، نوید توسلی (سنتور)، بهار مدیری (قیچک آلتو)، بیتا قاسمی (قیچک تنور)، امیرناصر رنجبر (کمانچه 2) و حمید متبسم (سه‌تار) نواخته‌اند. اشعار این مجموعه که داستان رؤیاهای کودکانه است، سروده‌ی سپیده نیک‌رو» است و سمیرا گلباز به‌عنوان مشاور هنری این پروژه فعالیت می‌کند. صدابرداری آن نیز به عهده‌ آرد انزابی‌پور خواهد بود.
 
فیلمی که مشاهده می‌کنید، بر اساس طرح و قصه‌ای از «سمیرا گلباز» با قصه‌گویی «سپیده نعیمی» مراحلِ ساختِ این اثر را توضیح می‌دهد. در این اثر «فاطمه معتمد آریا» به عنوان راوی حضور دارد و  «مهناز خطیبی» اشعار را دکلمه کرده و «محمد بحرانی» به عنوان خواننده حضور دارد.
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 اردیبهشت 1398 - 09:49

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود چالش جدید آهنگساز نام‌دار | موسیقی ما