برنامه یاد بعضی نفرات
 
برای قطعه «ناب»
علی پهلوان برنده جایزه بین‌المللی آهنگسازی آمریکا شد
موسیقی ما - آهنگ «ناب» ساخته علی پهلوان که از بین ۱۹۰۰۰ شرکت‌کننده در مسابقه بین‌المللی آهنگسازی در آمریکا با رأی داوران به مرحله‌ی نهایی رسیده بود، برنده بخش آرای مردمی این مسابقه در سال 2018 شد. این قطعه در بخش موسیقی دنیا (آثار غیر انگلیسی زبان) شرکت کرده بود.

علی پهلوان که‌ متولد یازدهم اردیبهشت است خبر برنده شدن خود را در روز تولدش دریافت کرد و ضمن خوشحالی از این پیروزی از تمامی کسانی که در این مسابقه به او رای دادند، صمیمانه تشکر کرد. ناب سومین قطعه مستقل علی پهلوان است که مرداد سال گذشته توسط شرکت ترانه شرقی منتشر شد.

این قطعه با هم‌خوانی هومن فرمند و سپیده پیر بادیان منتشر و میکس و مسترینگ آن توسط محمد فلاحی انجام شده و علی پهلوان که عضو انجمن حقوق‌ آثار شنیداری و نمایشی استرالیا است درباره آن به «موسیقی ما» می‌گوید: «ده سال بیشتر است که ملودی این قطعه را ساخته‌ام. ابتدا شعر دیگری داشت و می‌خواستم نامش را هم «مثل تو» بگذارم اما نتوانستم شعری که با این نام هم‌خوانی داشته باشد را کامل کنم و تا مدت‌ها این ملودی نیمه‌کاره رها شد. اما ملودی‌اش به یادم آمد و هم‌زمان ترانه‌اش هم در ذهنم شکل گرفت و آن را تنظیم کردم و تصمیم گرفتم برای هم‌خوانی از دوستانم در ایران کمک بگیرم اما این اتفاق محقق نشد و در نتیجه دوستانم در سیدنی در این قطعه با من هم‌خوانی کردند.»

پیش‌تر نیز علی پهلوان یک‌بار به مرحله نیمه نهایی مسابقه‌ی بین‌المللی Music City SongStar و یک‌بار با گروه «آریان» به نیمه نهایی مسابقه جهانی موسیقی رادیو بی‌بی‌سی رسیده بود.

مسابقه بین‌المللی آهنگسازی هرساله در شهر نشویل آمریکا برگزار می‌شود و هنرمندانی مشهور و مدیران صنعت موسیقی داوری مسابقه را به عهده دارند. امسال از جمله افراد مشهوری که داوری این مسابقه را به عهده داشتند می‌توان از آدام لمبرت و مارک آنتونی نام برد.
منبع: 
موسیقی ما
تاریخ انتشار : چهارشنبه 11 اردیبهشت 1398 - 11:51

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود علی پهلوان برنده جایزه بین‌المللی آهنگسازی آمریکا شد | موسیقی ما