برنامه یاد بعضی نفرات
 
به دعوت حامد بهداد و در نمایشگاه «ایران روستا هم دارد» صورت گرفت
اجرای «داماهی» و «دارکوب» در حمایت از سیل‌زدگان
موسیقی ما - روزهای پنجشنبه، جمعه و شنبه برای حمایت از سیل‌زدگان استان خوزستان نمایشگاهی با نام «ایران روستا هم دارد» برگزار شد که در آن گروه‌ها و هنرمندان موسیقی از جمله «داماهی» و «دارکوب» به خوانندگی حامد بهداد، گروه کُر فیلارمونیک ایران به رهبری علیرضا شفقی‌نژاد، علیرضا اربابیان و همچنین هومن گامنو قطعاتی را اجرا کردند.
 
صمد طالقانی (مدیربرنامه گروه دارکوب) درباره حضور در این برنامه می‌گوید: «کمتر از دو هفته پیش، برخی از گروه‌های موسیقی ازجمله «دارکوب» و «داماهی» به دعوت حامد بهداد که از هنرمندان حامی این انجمن است، برای اجرای موسیقی در نمایشگاه «ایران روستا هم دارد» دعوت شدند.»
 
در این برنامه «دارکوب» پنج قطعه اجرا کرد که «مجنون» به خوانندگی حامد بهداد و قطعات «ترش‌رو»، «دست برآریم»، «حیران»، «یارا» و یک دونوازی سازهای کوبه‌ای از آن جمله بود. و بعد از آنها هم گروه کُر فیلارمونیک ایران قطعاتی را به رهبری علیرضا شفقی‌نژاد اجرا کرد.
 
روز پنجشنبه هم گروه «داماهی» و هومن گامنو به اجرای برنامه پرداختند و به این ترتیب دارا دارایی، رضا کولغانی، حمزه یگانه و ابراهیم علوی در یک برنامه حدوداً سی دقیقه‌ای قطعاتی از جمله «دیوانه» را اجرا کردند
 
این برنامه توسط انجمن IPPA که کمپین‌هایی برای محرومیت‌زدایی در ایران دارد برگزار شد. این انجمن که پیش از این هم اتفاق‌های خیرخواهانه دیگری را رقم زده درباره راه‌اندازی این کمپین نوشته: «سرزميني كه سال‌ها ميزبان جنگ تحميلي بود و بعدتر با محدوديت منابع طبيعي و خشكسالي دست و پنجه نرم كرد و با ريزگردها نفسش تنگ شد و امروز هم دوباره سيل، آن‌هم برای بار دوم در 3 سال اخیر.»
 
این رویداد که برای دومین‌بار برگزار می‌شد، دو بخش داشت که علاوه بر همراهي و اجراي افتخاري هنرمندان موسيقي از ساعت ١٨:٣٠ تا ٢٠ که هر گروه حدود سی دقیقه اجرا داشت، فروش آثار هنري، نقاشي، حجم و... هم برقرار بود که از ساعت ۲۰ الی ۲۳ برگزار می‌شد.
 
در اين رويداد، هنرمندان با اهدای سهم خود از فروش آثار هنری، به احيای زمين‌های كشاورزی و‌ دامپروری روستاهای آسیب‌دیده استان خوزستان كه تنها دارايی مردمان اين سرزمين و اصلی‌ترين منبع كار و درآمد آنهاست پرداختند.
منبع: 
اختصاصی موسیقی ما
تاریخ انتشار : یکشنبه 15 اردیبهشت 1398 - 20:14

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود اجرای «داماهی» و «دارکوب» در حمایت از سیل‌زدگان | موسیقی ما