برنامه یاد بعضی نفرات
 
"پرواز" فرزاد فرزین در نمایشگاه بین‌المللی تهران
موسیقی ما - کنسرت فرزاد فرزین خواننده پاپ پنجشنبه 23 خرداد در دو سئانس در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد. این اجرا در حالی برگزار شد که بلیت‌های کنسرت در همان ساعت ابتدایی آغاز بلیت‌فروشی به پایان رسید.

فرزین پیش از این اعلام کرده بود در کنسرت خود با پرفورمنسی خاص به صحنه می‌رود و برای این اجرا نیز دکور متفاوتی طراحی شده بود.

اجرا با نمایان شدن ثانیه‌شمار روی نمایشگر‌های صحنه و حضور احمد امین‌پور یکی از نوازندگان گروه شوک روی صحنه شروع شد. امین‌پور ریمیکسی از قطعه‌های فرزین را اجرا نمود و با معرفی او تمام نوازندگان با لباس یک‌شکل روی صحنه حاضر شدند.

در ادامه فرزین با ورودی غافلگیرکننده، قطعه "دوریت" را اجرا کرده و سپس طبق روال کنسرت‌های پاپ ضمن خوش‌آمد گویی برای اجرای قطعه بعدی آماده شد. این خواننده سپس به سراغ قطعات آلبوم تازه خود با عنوان "َشانزلیزه" رفت و بعد از اجرای قطعه "پرواز" درباره اثر تازه خود گفت: خیلی سعی کردم که آلبوم جدید را مردم دوست داشته باشند. دوست دارم همه آن را شنیده و لذت ببرند.

او ادامه داد: همه تلاشم حفظ همه استانداردهای لازم برای یک اثر قابل قبول است که البته باید مردم بشنوند و درباره آن نظر بدهند.

بعد از اجرای بخشی زیادی از آلبوم جدید وقفه‌ای چند دقیقه‌ای در ادامه‌ کنسرت پدید آمد تا این که گروه شوک روی صحنه آمد و قطعه‌ای بی‌کلام اجرا کرد. در بخش بعدی قطعه "با تو" از آلبوم "شلیک" و در ادامه "عاشقانه" اجرا شد و سپس قطعه‌ای از آلبوم "شانس" و تیتراژ برنامه "ماه عسل" خوانده شد.

از نکات قابل توجه این کنسرت، پخش موزیک‌ویدئوی آثار، هم‌زمان با اجرای آن‌ها بود و برای برخی دیگر از آثار، کلیپی مرتبط با آن قطعه، با حضور فرزین و اعضای گروهش پخش می‌شد.

"اقیانوس"، "کوچه‌ها"، "کجا دنبالت بگردم"، "عاشقت شدم"، " ماه عسل"، "یه خواهش"، "روزای تاریک"، "دوریت"، "خرابش کردی"، "شانس" و... قطعات اجرایی این کنسرت بودند.

محمدعلی شاکر (کیبورد)، احمد امین پور (پرکاشن)، مهرداد معافی (گیتار الکتریک)، هومن صلاحی (گیتار بیس) امین کاظمی (درامز)، جمال چلبیانی (ویولن) و سعید شعبانی (ساکسیفون) به رهبری مهران خلیلی (گیتار الکتریک) و علی ثابت سرپرست ارکستر این خواننده را تشکیل می‌دادند.

کنسرت فرزین به همت موسسه آوای دوران به مدیریت سمیه کاویانی و تهیه‌کنندگی رسول ترابی برگزار شد.

منبع: 
هنرآنلاین
تاریخ انتشار : شنبه 25 خرداد 1398 - 02:28

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود "پرواز" فرزاد فرزین در نمایشگاه بین‌المللی تهران | موسیقی ما