برنامه یاد بعضی نفرات
 
رییس سابقِ سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران دلیلِ تصمیمِ جنجالی خود مبنی بر تعطیلی آموزش موسیقی در فرهنگ‌سراها را شرح داد
حجه‌الاسلام شهاب مرادی: با آموزش موسیقی مخالفتی ندارم
موسیقی ما - حجه‌الاسلام شهاب مرادی که زمانِ ریاستش بر سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران، کلاس‌های آموزشِ موسیقی در فرهنگ‌سراها را تعطیل کرد و با انتقادات شدیدی نیز مواجه شد، به تازگی در برنامه‌ی زنده‌ی تلویزیونی نسبت به این مساله واکنش نشان داد و آن را نشانه‌ی مخالفتش با آموزش موسیقی ندانست و به این نکته اشاره کرد که این تصمیمِ او برای عدمِ رقابت بخش دولتی با خصوصی بوده است.

 حجه‌الاسلام «شهاب مرادی» که در برنامه‌ی زنده‌ی «آیینه‌خانه» شبکه دوم سیما صحبت می‌کرد، دراین باره گفت: «من با آموزش موسیقی مخالف نیستم، ضمن اینکه 3۰۰ آموزشگاه موسیقی خصوصی در تهران وجود دارد، به همین‌خاطر ما تصمیم گرفتیم آموزش موسیقی در فرهنگسراها تعطیل شود؛ چون رقابت بخش دولتی با بخش خصوصی در هر جایی اشتباه است. آموزشگاه‌های خصوصی هزینه‌های زیادی مثل آب و برق و اجاره و ... دارند؛ هزینه‌هایی که بخش دولتی آنها را ندارد و بدین ترتیب هزینه آموزش در بخش دولتی ارزان‌تر است و برای همین است که می‌گوییم این رقابت اشتباه است.»
منبع: 
سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : شنبه 25 خرداد 1398 - 12:41

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود حجه‌الاسلام شهاب مرادی: با آموزش موسیقی مخالفتی ندارم | موسیقی ما