برنامه یاد بعضی نفرات
 
بیست و چهارم خرداد در سی‌و‌شش‌سالگی
«ساناز کریمی» درگذشت
موسیقی ما - «ساناز کریمی»  ساعت نه صبح روز جمعه بیست و چهارم خرداد در سن سی و شش سالگی درگذشت. این بانوی آهنگساز به علت عارضه سرطان کبد دار فانی را وداع گفته است. «میلاد اکبری» که به عنوان تنظیم‌کننده همکاری‌هایی با زنده‌یاد کریمی داشت درباره جزئیات این اتفاق به خبرنگار «موسیقی ما» گفت:«حدوداً یک ماه پیش با ساناز کریمی دیدار داشتیم و هیچ نشانه‌ای از سرطان نداشتند و روحیه ایشان هم بسیار خوب بود. البته از مدت‌ها قبل به من گفته بودند که درد در ناحیه کتف خود دارند و پس از آزمایش‌های اولیه مشخص شده بود که این موضوع به کبد ایشان مرتبط است اما دیگر در جریان جزئیات این موضوع قرار نگرفتم. به گفته اقوام نزدیک ساناز کریمی طی حدوداً ده روز اخیر بیماری سرطان کبد  آن مرحوم به شدت وخیم شده بود و نهایتاً صبح روز جمعه بیست و چهارم خرداد از جمع ما رفتند.»
 
زنده‌یاد ساناز کریمی در کارنامه کاری خود که سابقه همکاری با خوانندگانی نظیر محمد علیزاده، میثم ابراهیمی، مسعود امامی، رضا صادقی و سعید شهروز و... را داشت. او یکی از معدود بانوان موزیسین پاپ بود که طی سال‌های گذشته در آلبوم‌ها و قطعات زیادی نامش به عنوان آهنگساز به چشم می‌خورد.
 
سایت «موسیقی ما» ضمن تسلیت به جامعه هنری و همچنین بازماندگان این هنرمند طی ساعات آینده جزئیات مراسم تشییع و تدفین ایشان را اطلاع‌رسانی خواهد کرد.
منبع: 
سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : شنبه 25 خرداد 1398 - 13:37

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

چهارشنبه 29 خرداد 1398 - 19:17

روانش شاد

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «ساناز کریمی» درگذشت | موسیقی ما