برنامه یاد بعضی نفرات
 
مدیرکل دفتر موسیقی با دست‌اندرکاران چهار جشنواره دیدار کرد
اله‌یاری: حمایت از موسیقی نواحی از سیاست‌های محوری دفتر موسیقی است
موسیقی ما - نشست‌های مدیران و دست‌اندرکاران چهار جشنواره‌ی موسیقی با مدیرکل دفتر موسیقی برگزار شد.

«محمد اله‌یاری» با مدیران جشنواره موسیقی جوان، جشنواره موسیقی کلاسیک ایرانی، جشنواره بین‌المللی موسیقی معاصر تهران و سیزدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران دیدار و گفت‌وگو کرد.

در نشست «هومان اسعدی» دبیر سیزدهمین جشنواره موسیقی جوان با مدیرکل دفتر موسیقی، درباره برگزاری دوره‌های قبل جشنواره، حضور استادان و هنرمندان شاخص در داوری جشنواره، حمایت دفتر موسیقی از جشنواره و ضرورت برنامه‌ریزی برای حضور برگزیدگان جشنواره موسیقی جوان به حوزه تولید و فعالیت‌های حرفه‌ای موسیقی گفت‌وگو شد.

نشست دست‌اندرکاران جشنواره موسیقی کلاسیک ایرانی با مدیرکل دفتر موسیقی نیز برگزار شد و در این نشست، دست‌اندرکاران جشنواره گزارشی از برگزاری دو دوره قبلی و رویکرد جشنواره در پاسداشت موسیقی ایران بیان کردند. همچنین در این نشست درباره راهکارهای ممکن برای استمرار جشنواره و ضرورت توجه بیش از پیش به موسیقی ایران و پاسداشت استادان موسیقی مباحثی مطرح شد. 

در نشست جشنواره بین‌المللی موسیقی معاصر تهران با مدیر کل دفتر موسیقی، گزارشی از برگزاری سه دوره جشنواره بین‌المللی موسیقی معاصر تهران و برنامه‌ریزی برای چهارمین دوره جشنواره از سوی برگزارکنندگان بیان و درخواست حمایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای هماهنگی ورود میهمانان خارجی جشنواره مطرح شد. محمد اله‌یاری، مدیرکل دفتر موسیقی در این دیدار بر حمایت از هنرمندان ارزشمند موسیقی و اعتلای موسیقی تاکید کرد.

جلسه برنامه‌ریزی سیزدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران با حضور «احمد صدری» دبیر جشنواره و «علی ثابت‌نیا» مدیر عامل انجمن موسیقی ایران برگزار شد. صدری در این جلسه گزارشی از اقدامات برای برگزاری مطلوب این دوره جشنواره بیان کرد. ثابت‌نیا نیز درباره تمهیدات و برنامه‌های اجرایی جشنواره در زمینه‌های اطلاع‌رسانی و تبلیغات، امور اجرایی و... بیان کرد.

مدیرکل دفتر موسیقی در این جلسه با تأکید بر تقویت بخش‌های مختلف جشنواره و پاسداشت پیشکسوتان موسیقی نواحی کشور گفت: «حمایت از موسیقی نواحی به عنوان یکی از سیاست‌های محوری دفتر موسیقی، ضرورت دارد.»
 
منبع: 
سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : یکشنبه 26 خرداد 1398 - 15:08

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود اله‌یاری: حمایت از موسیقی نواحی از سیاست‌های محوری دفتر موسیقی است | موسیقی ما