برنامه یاد بعضی نفرات
 
در پی درگذشت این بانوی آهنگساز و در گفتگو با «موسیقی ما» اعلام شد
بابک صحرایی: نمی‌گذاریم هیچ کاری از ساناز کریمی ناتمام بماند
موسیقی ما انتشار خبر درگذشت «ساناز کریمی» در ابتدای این هفته جامعه موسیقی پاپ را تحت تأثیر قرار داد. بانوی آهنگسازی که با هنرمندان زیادی همکاری کرده بود و در سن سی و شش سالگی به علت بیماری سرطان کبد دار فانی را وداع گفت. این اتفاق در حالی رخ داد که خیلی‌ها از بیماری این هنرمند خبر نداشتند و ظاهراً چند روز پیش حال او دچار وخامت شده بود. درگذشت ناگهانی ساناز کریمی با واکنش‌های گوناگونی از سوی اهالی موسیقی مواجه شد اما «بابک صحرایی» خبر از مدیریت قراردادهای ناتمام زنده‌یاد کریمی داد. او در گفتگو با خبرنگار «موسیقی ما» اعلام کرد که به همراه چند چهره عرصه موسیقی و ترانه تعهدات آن مرحوم را تکمیل خواهند کرد.
 
بابک صحرایی درباره جزئیات این حرکت زیبا به خبرنگار «موسیقی ما» گفت:«ساناز کریمی بین بانوان آهنگساز یکی از بهترین ها بود و در مدت بیش از ده سالی که در موسیقی پاپ فعالیت داشت، آثار خیلی خوبی را از خودش به جا گذاشت. همه ما خاطرات بسیار خوبی از صداقت و درستی ساناز کریمی در قلب خودمان داریم. از طریق رسانه «موسیقی ما» اعلام می‌کنم من و دوستان آهنگسازم تمامی تعهدات ناتمام ایشان را که در قالب قراردادهایی با خوانندگان به ثبت رسیده بود را انجام خواهیم داد. تا این لحظه که با شما صحبت می‌کنم من و خانم «نرگس جعفری» ترانه‌ها را می‌نویسیم. در میان آهنگسازان هم عزیزانی نظیر آقایان نیکان، مسعود امامی، امیرعباس حسن‌زاده، انوشیروان تقوی، میلاد اکبری، حامد حنیفی و امیر مهراد و تعداد دیگری از دوستان هم کارهای آهنگسازی و تنظیم را انجام خواهند داد. تعدادی از ملودی‌های اجرا نشده ساناز کریمی هم در اختیار ما هست که از آن ملودی‌ها هم استفاده می‌کنیم.»
 
این ترانه‌سرای سرشناس سپس اعلام کرد:«من در حال حاضر ایران نیستم و هفته آینده به ایران برمی‌گردم. از شنبه هفته آینده عزیزانی که با زنده‌یاد کریمی قرارداد داشتند و بخش‌هایی از تعهدات آن مرحوم ناتمام مانده بود می‌توانند به من یا خانم نرگس جعفری پیام بدهند. پس از مراسم‌های یادبود ساناز کریمی قرار می‌گذاریم و تمامی تعهدات از جانب ما انجام خواهد شد. به شخصه قول شرف می‌دهم که نگذاریم هیچ کاری از ساناز کریمی ناتمام بماند و تمامی تعهدات هنری او را تا پایان انجام خواهیم داد تا دینی برگردن آن مرحوم باقی نماند.»
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : یکشنبه 26 خرداد 1398 - 19:22

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود بابک صحرایی: نمی‌گذاریم هیچ کاری از ساناز کریمی ناتمام بماند | موسیقی ما