برنامه یاد بعضی نفرات
 
با سخن‌رانی علی‌اکبر شکارچی، مجید کیانی و میلاد کیایی
آیین سپاس از «رضا شفیعیان» برگزار می‌شود
موسیقی ما - آیین سپاس از «رضا شفیعیان» آهنگساز و نوازنده پیشکسوت موسیقی ایرانی، روز جمعه ۳۱ خرداد ماه با عنوان «هفت شهر عشق» در فرهنگسرای ارسباران تهران برگزار خواهد شد.

این مراسم به پاس ۶ دهه فعالیت‌های ارزنده رضا شفیعیان در موسیقی ایرانی با حمایت موسسه فرهنگی هنری و انتشاراتی موسیقی عارف به سرپرستی «شاهرخ (احمد) سرلک» نوازنده و آهنگساز، با سخنرانی «مجید کیانی» نوازنده سنتور و پژوهشگر موسیقی، «علی‌اکبر شکارچی» آهنگساز و نوازنده کمانچه، «میلاد کیایی» پیشکسوت و نوازنده سنتور و «امیر حامد موسوی» نوازنده و پژوهشگر فرهنگی در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.
 
پخش کلیپ از فعالیت‌های هنری رضا شفیعیان، اجرای موسیقی گروه «درویش» با نوازندگی محمدرضا رحیمی (نوازنده تار و سه‌تار) و داوود یاسری (نوازنده تمبک) بخش‌هایی از این برنامه است.
 
در بخش دیگر برنامه گروه «کوچ‌باغ» با نوازندگی داریوش قانع (نی)، مرتضی فتحی (کمانچه)، مهگل سادات‌صحفی (کمانچه آلتو)، امیرحسین وفایی (تار)، یاسر مدیر روستا (بم تار)، سعید بهرامی (عود)، محمدرضا میرحسینی (تنبک)، آسیه احمدی (دف)، حامد وفایی (خواننده) و شاهرخ سرلک (سنتور، آهنگساز و تنظیم‌کننده قطعات) آثاری را در دستگاه شور و آواز دشتی به اجرا درمی‌آورند.
 
رونمایی از تمبر یادبود در مراسم تجلیل رضا شفیعیان با حضور پیشکسوتان و هنرمندان عرصه هنر موسیقی بخش پایانی این برنامه است.
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 خرداد 1398 - 13:57

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود آیین سپاس از «رضا شفیعیان» برگزار می‌شود | موسیقی ما