برنامه یاد بعضی نفرات
 
جزئیات اختصاصی از این فستیوال
پنجمین دوره «فستیوال شب‌های موسیقی» در راه است
موسیقی ما - پنجمین دوره «فستیوال شب‌های موسیقی» از روز چهارشنبه 12 تیر تا 30 مرداد با حضور یازده گروه در ژانرهای مختلف در «خانه هنرمندان ایران» برگزار می‌شود و بخشی از درآمد آن برای کمک به هموطنان سیل‌زده در نظر گرفته می‌شود.
 
خانه هنرمندان ایران و موسسه فرهنگی‌هنری آوای حنانه برگزارکننده این فستیوال هستند و گروه‌های مختلف که در بین آن‌ها چند گروه در دوره‌های قبل هم حضور داشته‌اند، از ساعت 20 تا 22 در سالنِ «استاد جلیل شهناز» روی صحنه می‌روند.
 
قرار است شهریار مسرور ۱۲ تیر، نوید اربابیان ۱۴ تیر، گروه ضرب و فوت (داریوش صالح‌پور) ۱۹ تیر، گروه پلاستیکا (امیراشکان غلامی) ۲۱ تیر، سعید مبینی ۲ مرداد، گروه سبحان (سبحان اکرامی) ۴ مرداد، گروه چاربرج (داریوش صالح‌پور) ۱۶ مرداد، گروه وهاران (مهرداد زرینی) ۲۱ مرداد، گروه حافظ (میرفرساد ملک‌نیا) ۲۳ و ۲۴ مرداد، گروه حنانه (کامران همت‌پور) ۲۸ مرداد و گروه پیل‌دم (ژوبین عسگریه) روز ۳۰ مرداد قطعاتشان را اجرا کنند.
 
بلیت‌فروشی این فستیوال از طریق سامانه ایران کنسرت و همچنین به صورت حضوری از گیشه خانه هنرمندان ایران قابل تهیه است. بلیت فروشی گروه «پلاستیکا» و سبحان اکرامی از امروز آغاز شده است.
منبع: 
اختصاصی موسیقی ما
تاریخ انتشار : یکشنبه 2 تیر 1398 - 13:33

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود پنجمین دوره «فستیوال شب‌های موسیقی» در راه است | موسیقی ما