برنامه یاد بعضی نفرات
 
بعد از جدایی از گروه «پالت»
نخستین آلبوم مستقل «داریوش آذر» منتشر می‌شود
موسیقی ما - نخستین آلبوم مستقل داریوش آذر، عضو سابق گروه «پالت» با نام «آبی خاکستری» روز پنجشنبه ٦ تير ماه در «خانه وارطان» رونمایی می‌شود.

داریوش آذر که حالا دیگر دو سالی می‌شود راهش از «پالت» جدا شده، و از گروه محمدرضا شجریان و همایون شجریان تا دنگ‌شو و دال و دیگر گروه‌های تلفیقی حضور داشته، نخستین آلبومش را در سمت خواننده منتشر می‌کند.

«آبی خاکستری» اثری است با آهنگسازی و خوانندگی داریوش آذر در فضایی عاشقانه و اجتماعی و تحت تأثیر از احوالات زمانه‌اش. در این آلبوم یازده قطعه‌ای از سروده‌های شاعرانی چون شفیعی کدکنی، حمید مصدق، احمد شاملو، رضا براهنی، داریوش آذر، اهورا ایمان و افشین یداللهی استفاده شده و هنرمندانی چون میلاد عالمی، مهرداد عالمی، داریوش آذر، پیمان حاتمی و امین طاهری در آن ساز نواخته‌اند. از او پیش از این قطعات «اینک مهر تو»، «سیاه و سفید» و «آبی خاکستری» منتشر شده بود.

داریوش آذر با کنار هم قرار دادن نام قطعات آلبومش نوشته: «زمين چركين بود و من سفر كردم، نمی‌دانستم تا به كجا بروم، با تجربه‌ى دردهايى كه اگر آبى نمی‌شد خاكسترم می‌كرد، اينك با مـهر تو، از دوراهى سياه و سفيد عشق گذر می‌كنم، پس به رفتنت بگو، كه ناگزير، با طعنه به اين ماجرا، در ميان بوسه‌هايت، به تو می‌رسم، به آغاز... شما را دعوت می‌كنيم به شنيدن يك داستان واقعى.»

آلبوم «آبی خاکستری» روز پنجشنبه ٦ تير ماه در «خانه وارطان» به آدرس خيابان طالقانى غربى پلاك ٥١٤ در ساعت 20:30 رونمایی می‌شود. هم‌اینک پیش‌فروش این آلبوم از طریق سایت بیپ‌تونز آغاز شده است.
منبع: 
اختصاصی موسیقی ما
تاریخ انتشار : یکشنبه 2 تیر 1398 - 13:36

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود نخستین آلبوم مستقل «داریوش آذر» منتشر می‌شود | موسیقی ما