برنامه یاد بعضی نفرات
 
با کارشناسی ناصر نظر، نزهت امیری و مهرداد نصرتی
هزارصدای کودکان سوم تیرماه برگزار می‌شود
موسیقی ما - اولین برنامه هزارصدا ویژه استعدادیابی موسیقی و ترانه کودکان و نوجوانان، عصردوشنبه سوم تیر ماه با حضور کارشناسان موسیقی، مهمانان ویژه، هنرجویان و هنرمندان کودک و نوجوان، خانواده‌ها و علاقه‌مندان موسیقی در سالن اصلی فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود. در این برنامه مدرس، آهنگ ساز و رهبر ارکستر شناخته شده موسیقی کودکان، ناصر نظر، آهنگ ساز، مدرس پیشکسوت ارف و اولین بانوی رهبر ارکستر در ایران، نزهت امیری و مهرداد نصرتی، آهنگساز و شناخته شده موسیقی پاپ که ساخت ده‌ها ترانه کودکانه را نیز در کارنامه دارد به عنوان کارشناس، آثار و اجراهای هنرمندان کوچک را تحلیل و بررسی خواهد کرد.

آرش نصیری بنیان‌گذار و مدیر برنامه استعدادیابی هزارصدا در خصوص نحوه اجرای شرکت‌کنندگان و ترکیب هیأت کارشناسی گفت:«بچه‌هایی که بعد از اولین فراخوان شرکت در اولین برنامه هزارصدای کودکان و نوجوانان  ثبت نام کردند، طیف گسترده‌ای متشکل از موسیقی کلاسیک ایرانی و غربی و خوانندگی و نوازندگی موسیقی پاپ را شامل می‌شوند، بنابراین در گروه کارشناسی از همه این طیف‌ها نماینده‌ای برای بررسی فنی آثار و راهنمایی آنها حضور دارند.

وی افزود:«در تمام برنامه‌های پیشین هزارصدا یک شاعر عضو ثابت گروه کارشناسی بود اما از آنجایی که در این برنامه هنرمند نوجوانی سروده‌ای از خود را برای کارشناسی ارائه نداده است، شاعری حرفه‌ای در گروه کارشناسی حضور ندارد. هرچند هر سه کارشناس پیشکسوت تجربه زیادی در مورد همه موضوعات مرتبط با موسیقی و شعر کودکان دارند.»

یکی دیگر از بخش‌های مهم این برنامه تقدیر از یک عمر خاطره‌سازی و مهربانی مصطفی رحماندوست در خلق شعرها و ترانه‌های ماندگار کودکانه است. اول تیر ماه مصادف است با روز تولد این شاعر محبوب چند نسل از علاقه مندان ادبیات. بهنوش بختیاری، حسین شریفی ، آزاده مویدی فر و نغمه محمدی از جمله مهمانان ویژه این برنامه هستند.

 هزارصدا اولین برنامه استعداد یابی موسیقی در ایران است که به همت آرش نصیری از سال ١٣٩٢ آغاز بکار کرد و در سال جدید بخش شهرستان و کودکان آن نیز راه اندازی شد . اولین برنامه هزار صدای ویژه کودکان و نوجوان، ساعت ١٨ روز سوم تیر ماه در فرهنگسرای ارسباران آغاز می شود.
 
منبع: 
سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : یکشنبه 2 تیر 1398 - 14:11

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود هزارصدای کودکان سوم تیرماه برگزار می‌شود | موسیقی ما