برنامه یاد بعضی نفرات
 
​پنجشنبه ششم تیرماه با اجرای گروه‌های منتخب دوره قبل
ششمین جشنواره نوای خرم افتتاح می‌شود
موسیقی ما - مراسم افتتاحیه ششمین جشنواره و جایزه همایون خرّم (نوای خرّم)، پنجشنبه ششم تیرماه با اجرای گروه‌های برگزیده دوره پنجم در فرهنگسرای ارسباران تهران برگزار می‌شود.

آیین آغاز ششمین جشنواره و جایزه همایون خرم (نوای خرم) ساعت 21 روز پنجشنبه ششم تیرماه با اجرای تعدادی از گروه ها و نفرات منتخب دوره پنجم در فرهنگسرای ارسباران تهران میزبان مخاطبان خواهد بود.

در پنجمین دوره جشنواره و جایزه همایون خرّم، 1524 هنرمند کودک و نوجوان 4 تا 18 ساله، از 27 استان کشور در قالب 620 اجرای فردی یا گروهی آثار خود را ارائه دادند.

فراخوان شرکت در ششمین دوره جشنواره و جایزه همایون خرّم (نوای خرّم 6) نیز طی روزهای آینده منتشر و از طریق روابط عمومی جشنواره در اختیار هنرمندان و گروه های متقاضی قرار خواهد گرفت.

جشنواره و جایزه همایون خرّم (نوای خرّم)  از جمله رویدادهای معتبر حوزه موسیقی در بخش خصوصی است که طی سال های اخیر با حمایت خانواده مرحوم همایون خرم آهنگساز فقید موسیقی ایرانی با هدف ارتقای سطح هنری و موسیقایی و و استفاده از نمونه ها و الگوهای موجود در هنر ایرانی برای  هنرمندان گروه سنی زیر 18 سال  توسط موسسه فرهنگی هنری «راد نو اندیش» با مدیریت بردیا صدر نوری برگزار می شود

نوازندگان  تمامی سازها، خوانندگان و همچنین گروه‌های موسیقی کودک و نوجوان داوطلب (کمتر از ۱۸ سال) می‌توانند با اجرای یکی از تصانیف و یا قطعات بی‌کلام استادان موسیقی ایران که به شکل رسمی عرضه شده، به صورت تک‌خوانی، تک‌نوازی، هم‌خوانی، هم‌نوازی و گروه‌نوازی در این جشنواره شرکت کنند.
تاریخ انتشار : دوشنبه 3 تیر 1398 - 12:36

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود ششمین جشنواره نوای خرم افتتاح می‌شود | موسیقی ما