برنامه یاد بعضی نفرات
 
دبیراخنه این جشنواره اعلام کرد
۴ تیرماه، آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره ملی موسیقی جوان
موسیقی ما - آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه سیزدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان، تا پایان وقت اداری روز سه‌شنبه ۴ تیرماه تمدید شد و این مهلت مجدداً تمدید نخواهد شد.

به گزارش روابط عمومی سیزدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان، مهلت ارسال آثار جهت شرکت در این جشنواره که در فراخوان تا ۳۱ خرداد ذکر شده بود، به دلیل استقبال و تقاضای مکرر متقاضیان تا پایان وقت اداری روز سه‌شنبه ۴ تیرماه تمدید شد. براساس اعلام دبیرخانه جشنواره، مهلت ارسال آثار پس از تاریخ ذکرشده مجدداً تمدید نخواهد شد.

فراخوان و اطلاعات تکمیلی در پایگاه‌های اطلاع‌رسانی انجمن موسیقی ایران به نشانی nay.ir و جشنواره ملی موسیقی جوان به نشانی javanmusicfestival.com  قابل دسترسی است.

همچنین براساس اعلام دبیرخانه سیزدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان، پس از دریافت و طبقه‌بندی آثار، بلافاصله کمیته‌های تخصصی به بررسی و ارزیابی آثار خواهند پرداخت و اسامی منتخبان برای حضور در مرحله نهایی و اجرای صحنه‌ای متعاقباً اعلام می‌شود.

سیزدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان با دبیری «هومان اسعدی» و مشارکت استادان موسیقی کشور توسط انجمن موسیقی ایران با همکاری بنیاد رودکی و حمایت دفتر موسیقی و معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از ۵ مرداد تا ۵ شهریور سال جاری در تالار رودکی برگزار می‌شود.
تاریخ انتشار : شنبه 1 تیر 1398 - 21:16

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود ۴ تیرماه، آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره ملی موسیقی جوان | موسیقی ما