برنامه یاد بعضی نفرات
 
با هنرنمایی چشم‌گیر هنرمندان غیر تهرانی
اجراهای آخرین روز جشنواره موسیقی امیرجاهد برگزار شد
موسیقی ما - چهارمین و آخرین روز از اجراهای دومین جشنواره موسیقی امیرجاهد، شب گذشته (سه‌شنبه 4 تیرماه) در سالن ایوان شمس در حالی برگزار شد که شرکت‌کنندگان در رشته موسیقی ایرانی (ساز، آواز و گروه‌نوازی) از شهرستان‌ها روی صحنه رفتند.
 
روز گذشته از ساعت 15 به ترتیب شرکت کنندگانی از شهرستان‌ها در رده‌های سنی مختلف با سازهای نی، تار، سه تار، سنتور، تنبک، دوتار، کمانچه، عود، ویولن ایرانی، دف، آواز ایرانی و دونوازی به هنرنمایی پرداختند که مورد ارزیابی داوران این بخش قرار گرفتند.

همچنین از ساعت 21:30 در بخش گروه نوازی گروه های هم گروه های «اخوان سنندج»، «هیرمان اصفهان»، «آراس» و «باربد» به روی صحنه رفتند و با اجرای این گروه ها و ارزیابی داوران، اجراهای دومین جشنواره موسیقی امیرجاهد به پایان رسید.

هیئت داوران و همچنین مخاطبانی که در روزهای مختلف اجراهای جشنواره را دنبال می کردند، روزگذشته اجراهای شرکت کنندگان شهرستانی را چشمگیر و در خور تحسین دانستند. تسلط شرکت کنندگان بر ردیف موسیقی ایرانی، قطعات انتخابی و همچنین گروه نوازی بخصوص در رده های سنی پایین تر از ویژگی هایی بود که مخاطبان را شگفت زده می کرد. 

دوشنبه 3 تیرماه نیز در رشته سازهای غربی شرکت کنندگان در رده های سنی مختلف به هنرنمایی پرداختند. 

طبق جدول زمانبندی دومین جشنواره موسیقی امیرجاهد  روزهای 27 و 28 خردادماه  شرکت کنندگان شهر تهران برای ساز های ایرانی، 3 تیرماه به شرکت کنندگان شهر تهران برای ساز های غربی و 4 تیرماه  به شرکت کنندگان شهرستان ها و حومه تهران برای ساز های ایرانی و همچنین گروه نوازی در هر شب اختصاص داشت. 

هیئت داوران دومین جشنواره موسیقی امیرجاهد در بخش سازهای ایرانی میلاد کیایی، سیدمحمد میرزمانی، مظفر شفیعی، بهناز ذاکری، بابک بنی حسینی، علی طریقت، در بخش سازهای غربی محمدعلی موسوی، فاروق جهانشاهی فرد، فرنوش تدین، مهدی مساح بیدگلی، محسن میکائیلی و در بخش گروه نوازی علی تحریری، بهرام ساعد، داود یاسری و آرش فرهنگفر بودند. 

مراسم اختتامیه دومین جشنواره موسیقی امیرجاهد با معرفی برگزیدگان این دوره روز پنجشنبه، 6تیرماه از ساعت 19 در سالن ایوان شمس برگزار می شود.
تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 تیر 1398 - 12:57

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود اجراهای آخرین روز جشنواره موسیقی امیرجاهد برگزار شد | موسیقی ما