برنامه یاد بعضی نفرات
 
...
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:38

سلام دوستان

من بین خواننده ها بیشتر از صدای آقای لهراسبی خوشم میاد و طرفدار ایشونم (ولی بعضی از آهنگ های آقای چاوشی , خواچه امیری , رضا صادقی و محسن یگانه رو هم خیلی دوست دارم.)
و معتقدم باید به همه ی افراد احترام گذاشت (حتی اگه مخالفم باشیم باید با احترام نظرمونو بیان کنیم.)

خیلی برام عجیبه که این مساله(احترام به دیگران) هنوز برای خیلی از افراد جا نیوفتاده و به راحتی به خودشون اجازه میدن برای طرفداری از کسی یا... یکی دیگه رو خراب کنن و یا نسبت به اون شخص (وطرفدارانش)با بی احترامی برخورد کنن!
درسته که من خودم از طرفداران آقای لهراسبی هستم اما یادم نمیاد هیچ موقع به هنرمند دیگه ای و طرفدارانش توهین بکنم (هرچند اگه از کارای اون هنرمند خیلی خوشم نیاد...)
به نظرم مهمترین چیز اینه که ما یاد بگیریم به نظرات و سلایق هم احترام بذاریم و برای کار هر کسی ارزش قائل باشیم و حتی اگه از یه کاری خوشمون نیومد زحمت ها و تلاشی که برای کار کشیده شده رو فراموش نکنیم.و همیشه به نقات مثبت افراد هم توچه کنیم.
مثلا من خودم صادقانه بگم نه از آلبوم جدید آقای چاوشی(حریص)
خیلی خوشم اومد نه از آلبوم قبلیشون (ژاکت) ولی هیچ موقع به خودم اجازه نمیدم که بخوام به ایشون و کاراشون توهین کنم و زحمتی که در کاراشون کشیدنو نادیده بگیرم و امیدوارم همیشه تو کاراشون موفق باشن (این که مثلا این آلبوم ایشون با سلیقه من هماهنگ نبوده که دلیل نمیشه بگم کار ضعیفه یا...) برای همین به همه ی طرفداران ایشونم احترام میزارم در مورد بقیه هم همینطوره...البته خیلی هم صادقانه میگم که چند تا از آهنگ های ایشونو خیلی دوست دارم و برای کاراشون و زحمتی که میکشن احترام قائلم.
درسته من خودم طرفدار آقای لهراسبی ام ولی حرفی که میخوام راجع به آلبوم 14 بزنم تعصبی نیست( درسته من تک تک آهنگ ها آلبوم 14 رو از صمیم قلب دوستدارم و با تمامی آهنگای این آلبوم یه ارتباط خیلی خوبه برقرار کردم اما خب همه که این نظرو ندارن منظورم اینه که مثلا همونطور که من از آلبوم و آهنگ های جدید آقای چاوشی خوشم نیومد ممکنه یه کی هم همین احساسو نسبت به آلبوم 14 داشته باشه خب سلیقه ها متفاوته و این یه چیز کاملا طبیعیه و نمیشه گفت مثلا همه باید از یه آلبوم خوششون بیاد یا اگه نیومد کار ضعیفه و یا ضعیف و قوی بودن کارو به تلوزیون و... ربط بدیم یا... مهمترین چیز اینه که ما با هر چیزی هم که مخالف بودیم به دلیل احترامی که معتقدیم باید به نظر هم بذاریم خیلی محترمانه نظرمونو بیان کنیم.همین. وگرنه معلومه که همه آلبوم 14 رو نمیپسندن همونطور که نمیشه گفت همه از آلبوم ژاکت خوششون اومد و یا آلبومای دیگه...)
با همه این تفاسیر نظرا رو که خوندم احساس کردم در خیلیا حق آلبوم 14 بی انصافی کردن(این که شاید خیلیا از این آلبوم مثل خیلی از آلبومای دیگه خوششون نیاد چیزه طبیعیه ) اما چه جوری عنوان کردن نظر خیلی مهمه خیلی از دوستان احترامی که باید رو رعایت نکردهبودن و بعضی ها با بی انصافی تمام نسبت به این آلبوم قضاوت کرده بودن...این درست نیست ما هرچقدرم که از یه چیزی خوشمون نیاد باید احترام افراد تهیه کننده و افرادی که برای این کار زحمت کشیدن رو نگه داریم و برای کارشون ارزش قائل باشیم (همون مثالی که درمورد خودم و آلبوم های آقای چاوشی زدم) هر چی باشه حداقل برای تلاشی که برای کار انجام شده ارزش قائل باشیم و اگرم انتقادی میکنیم منصفانه باشه و بی طرفانه و هدفمون هم از این انتقاد کمک به طرف مقابل باشه نه توهین و پایین آورد وج و زیر سوال برن و ارزش قائل نشدن برای یه کار و عوامل شازندش...
این کل حرفام بود ...امیدوارم روزی هممون به این باور برسیم که باید برای نظرات هم احترام قائل باشیم و ارزش هر کاری رو با کوچکترین چیزی زیر سوال نبریم و بتونیم از ته قلب همدیگرو دوست داشته باشیم و بی طرفانه و بدون تعصب و با عدالت قضاوت کنیم و هدفمون هم کمک به همدیگه و پیشرفت در همه زمینه ها باشه...
در آخر هم برای همتون ارزوی موفقیت میکنم و امیدوارم همه هنرمندان چه داخل و چه خارج تو کارهاشون موفق باشن و بتونن نتیجه کارها و زحماتشونو ببینن.

خدانگهدار

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



افزودن یک دیدگاه جدید | موسیقی ما