برنامه یاد بعضی نفرات
 
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:42

دوستان نکته ای که نباید ازش غافل بشویم:

کسی که خیلی عزیزه بین همه خوب مسلما دشمن های زیادی داره به عبارت یگر خیلی ها چشم ندارن ببین که محسن چاووشی روی قله ی خوشبختی قرار گرفته.

من به شخصه تا قبل از سنتوری درست عین خیلی ها نه اردوان کامکار (امیدوارم درست نوشته باشم.متاسفانه اسم و فامیلیتونم در بین اسمایی ایرانی جزو درجه آخره)را میشناختم نه میدونستم همچین اسمو فامیلی هم وجود داره!
انگار اردوان کامکار یادشان رفته که آقای داریوش مهرجویی در یکی از آخرین مصاحبه های خودشان تاکید کردند که علت اصلی دعوت از محسن چاووشی بزرگ برای خوانند گی فیلم سنتوری این بود که خیلی از مردم با وجود مشکلات زیاد حداقل یک سی دی محسن چاووشی در خانه خودشان دارند.

اقای کامکار شما هم نازنین هستید ولی بدانید محسن چاووشی در نامه سرگشاده خود با رادیو بیگانه فردا در تاریخ 1/3/1387 اعلام نارضایتی خود را از پخش کارهایشان از این رسانه اعلام کرد و با این کار خود ارزشهای خودشان را بالاتر از قبل بردن ولی شما

ولی شما و بهتر است بگویم گروه کامکار برای شهرت طلبی و با هزار خواهش و البته ارسال ایمیل به شبکه فارسی بی بی سی از مجری برنامه کوک اقای بهزادی خواستند برای پوشش کنسرت گروه کامکار در پاریس حضور پیدا کنند.
واقعا اقای کامکار کدام ارزش است؟کار شما یا کار اقای محسن چاووشی بزرگ؟

من که هرچه فکر میکنم فقط به یک نتیجه میرسم که این مصاحبه شما فقط یک چیز را برای همه روشن کرده که اردوان کامکار و گروهش فقط به فکر شهرت هستند.

اردوان کامکار گفتند حاضر نیستند با محسن چاووشی بزرگ همکاری کنند!واقعا اقای اردوان شما چه فکر کردید و به چه حسابی این حرف را زدید من نمیدانم! برای هر هنرمندی در سبک پاپ_راک یک افتخار بزرگ است که با محسن چاووشی همکاری داشته باشد اون وقت شما ....

بهتان حق میدهم احتمالا شب سختی را پشت سر گذاشته اید!

به راستی اردوان کامکار و گروهش چه جایگاهی در موسیقی ایران دارند؟
شما و گروهتان درجه چندم هستید؟
اصلا میشود شما را جزو درجه های ایران حساب کرد؟

در آخر:
اقای اردوان کامکار برایتان دعا میکنیم تا زودتر شفا پیدا کنید.

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



افزودن یک دیدگاه جدید | موسیقی ما