برنامه یاد بعضی نفرات
 
قطعه ی «بگو حرفاتو» را اینجا دانلود و گوش کنید؛
آلبوم مستقل «علیرضا قرایی منش» منتشر می شود
موسیقی ما – آرین شهمیرزادی: «علیرضا قرایی منش» خالق و مغز متفکر گروه ژوان آلبوم مستقل خود را روانه ی بازار خواهدکرد. «میثم دهقان» مدیر عامل گروه بین المللی نیم رخ و مدیر برنامه های علیرضا قرایی منش، ضمن اعلام خبر انتشار آلبوم «یه حالی دارم این روزا» به خوانندگی علیرضا قرایی منش، اظهار داشت: «این آلبوم شامل 11 قطعه است که آهنگسازی کلیه قطعات آن توسط خود علیرضا قرایی منش انجام گرفته و تنظیم قطعات را علیرضا قرایی منش، بهروز صفاریان، رضا تاجبخش و علی‌ ضیایی به عهده داشته اند. ترانه های این آلبوم نیز توسط پوریا ربیعی، عرفان سلیمی، مهدیه عرب، سروش رادمهر، پرسا مقدّس و سحر احمدی سروده شده است. این آلبوم مجوز کتابخانه ملی را دریافت نموده و در روزهای آینده مجوز انتشار آن صادر می گردد و طی دو ماه آینده وارد بازار خواهد شد».
 
دهقان در ادامه افزود: «فضای این آلبوم، ادامه ی فضای گروه ژوان است؛ البته با یک سری تغییرات و به روز شدن ها».
 
علیرضا قرایی منش که این روزها به عنوان آهنگساز و تنظیم کننده نیز به همکاری با دیگران می پردازد، در آلبوم جدید «حامی» با نام «یک لحظه عاشق شو»  نیز آهنگسازی نموده است. او چندی قبل نیز برای نیما مسیحا  قطعه «سوء ظن» را آهنگسازی کرده بود که از سایتهای موسیقی پخش گردید. وی به صورت حرفه ای سازهای گیتار کلاسیک، گیتار بیس، گیتار آکوستیک، گیتار الکتریک و پیانو را می نوازد و در آثار خود نیز نوازندگی این سازها را بر عهده دارد. فعالیت مجدد علیرضا قرایی منش در عرصه ی رسمی، خبر از ظهور آهنگسازی توانا و صاحب تفکر و سبک  برای موسیقی ایران می دهد.
 
«بگو حرفاتو» عنوان جدیدترین اثر علیرضا قرایی منش است که آهنگسازی و تنظیم آن را خودش انجام داده و ترانه ی آن را «حامد صوفی پور» سروده است. این قطعه را می توانید از موسیقی ما دانلود نمایید.
 
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : پنجشنبه 13 تیر 1392 - 14:21

دیدگاه‌ها

جمعه 14 تیر 1392 - 13:53

موفق باشید علیرضا جان آلبوم ژوان که فوق العادست
هنوزم خیلی راحت میشه ساعت ها نشست و ازش لذت برد
توی این چند سال برای هرکی پخش کردم غیر از تعریف چیزی نشنیدم

دوشنبه 17 تیر 1392 - 23:24

علیرضاواقعا هنرمنده هم صدای خوبی داره وهم اهنگساز بااستعدادیه امیدوارم به حاشیه نره وهمیشه اینچنین پرقدرت باشه. ترانه سوظن یک کارفوقالعاده بودبااجرای متفاوت نیمای عزیز

شنبه 22 تیر 1392 - 22:32

سلام
بسیار بسیار زیباست.ممنونم اقای علی قرایی منش...آهنگ بگو حرفاتو خیلی زیباست...ازش انرژی میگیرم شدید...

پنجشنبه 21 شهریور 1392 - 14:37

من به صورت حرفه ای موسیقی رو دنبال میکنم.تنظیم کننده هایی مثل بهروز صفاریان،آقای نامداری، سیروان خسروی،آقای افکاری، و...رو خیلی قبول دارم.اما حالا آقای قرایی منش هم یکی از اینهاست!باید بگم واقعاً از کارهای آقای علیرضا قرایی منش خوشم اومده.یه آهنگ و تنظیم خاصی داره که کاملا به دل آدم میشینه.همچنین ایشون خیلی با احساس نت به نت موسیقی رو روی صداشون پیاده میکنن.اصولا موزیسینهایی که خودشون تو کار آهنگسازی و تنظیم و نوازندگی هستن واقعاً مغز متفکرن و کاراشون ارزش شنیدن داره.خواندنشونم کاملاً قابل قبوله چون با پشتوانه ی علمی به عرصه ی موسیقی پا گذاشتن.کاش سایت رسمی آقای قرایی منش و هم می نوشتین.

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود آلبوم مستقل «علیرضا قرایی منش» منتشر می شود | موسیقی ما